Technics SL-Q3 doradzenie w zakupie

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
AgataF

Technics SL-Q3 doradzenie w zakupie

Post autor: AgataF »

Witam,
Przymierzam się do zakupu pierwszego gramofonu i całego osprzętu. Wertując posty na forum moją uwagę przykuł Technics SL-Q3. Interesuje mnie gramofon automatyczny. Jak wspomniałam wcześniej, nie mam jeszcze nic zakupionego. Dodam, że mieszkam w Niemczech, więc zakupu planuję dokonać tutaj.

Znalazłam pewne oferty kupna , ale nie mam pojęcia jaka powinna być dokladna cena za dany model i w jakim stanie. Dziwiło mnie trochę, że obie te oferty są z tego samego miasta...ale wyglada na to, że jest to ten sam sprzedający.. :think:
https://www.ebay.de/itm/Technics-SL-Q3- ... 068fd6f0ad

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 2-172-1933

Dziękuję za wszelką pomoc. Proszę o wyrozumiałość bo jestem początkująca.. :shifty:
Awatar użytkownika
konrads0
Gramofon: Technics SL 1200Mk2

Re: Technics SL-Q3 doradzenie w zakupie

Post autor: konrads0 »

Moim zdaniem to ten sam gramofon po pewnych kosmetycznych zmyłkach...
AgataF

Post autor: AgataF »

Też tak myślałam :think:

Jak już wspomniałam potrzebowałabym jakieś wskazówki na temat ceny za ten model. Jakieś sugestię? Nie wiem w jakich granicach cenowych powinnam szukać :?
Rozumiem że wspomniana Audio Technics 3600 System jest nowo zainstalowaną wkładką w tym gramofonie?(jeśli dobrze to nazywam :doh: ) Czytałam opinię że nie jest ona najlepsza. Czy to prawda i kupując ten model powinnam dokupić nową?
Czy ten egzemplarz może być wart swojej ceny czy powinnam dalej się rozglądać? :shifty:

Nie ukrywam że bardziej do gustu przypadają mi czarne egzemplarze gramofonów :) Ale z tego powodu nie będę odrzucać okazji dobrego zakupu w innym kolorze ;)
Awatar użytkownika
konrads0
Gramofon: Technics SL 1200Mk2

Post autor: konrads0 »

Cena powiedzmy, że jest w normie, jeśli oczywiście gramofon jest sprawny i zadbany.