Początek w stylu vintage z możliwie dobrym gramofonem

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
sqrak
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2019, 21:43

Początek w stylu vintage z możliwie dobrym gramofonem

#1

Post autor: sqrak »

Dzień Dobry,
Jestem nowym amatorem nie tylko na forum, ale również w kontekście samego sprzętu. Natomiast jak już się zarażam jakąś pasją to idę w nią z entuzjazmem i trochę bez hamulców, jednak z pewnymi ograniczeniami. Kieruję się do Was - forumowicze z prośbą o poradę, w tym momencie odnośnie gramofonu.

Jestem w trakcie kompletowania zestawu do pomieszczenia nad garażem. To co już mam to: Pioneer Exclusive m4a oraz Pioneer Exclusive C5. Teraz przyszedł czas na gramofon. W tej samej cenie mogę kupić Yamahę GT 2000L w stanie idealnym, sprawdzonym przez zaufanego specjalistę z praktycznie nowym oryginalnym ramieniem lub w przeciągu 2 miesięcy Pioneer Exclusive P10, którego stanu nie znam (ponoć ma być odnowiony, wyczyszczony z oleju, który posiada). Zależy mi na tym by sprzęt był oryginalny, by nikt nie majstrował (poza czynnościami serwisowo-czyszczącymi) wewnątrz.

Planowana wkładka to ortofon spu synergy gm - słuchałem.

Wolałbym mieć wszystko z jednego brandu, ale z drugiej strony wiem, że Yamaha to sprawdzony, pewny sprzęt w stanie bardzo dobrym.

Co powinienem wybrać wg Was i dlaczego? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Miło by było jakbyście podpowiedzieli również odnośnie głośników do tego zestawu. Byłem bliski zakupu Klipsch Heresy III, ale chyba jednak wolałbym pójść w coś bardziej vintage - do tego zestawu. Chętnie Klipsch, ale może starsze...

Jestem całkowicie świeży na forum, więc jeśli coś przeoczyłem, z góry przepraszam.

Dzięki za podpowiedzi

pzdr, P
Awatar użytkownika
mrcnoos
Posty: 3794
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:40
Gramofon: Składak
Lokalizacja: pomorskie

Re: Początek w stylu vintage z możliwie dobrym gramofonem

#2

Post autor: mrcnoos »

Cześć.
A jaki masz budżet?
Awatar użytkownika
jaca1970