Nowy droższy , czy tańszy używany ?

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Elvvis
Posty: 37
Rejestracja: 10 lut 2019, 17:54

Nowy droższy , czy tańszy używany ?

#1

Post autor: Elvvis »

Witam wszystkich . Chciałbym rozpocząć przygodę analogową dlatego zwracam sie do Was z pytaniem .

Czy lepszym wariantem będzie zakup nowego sprzętu , tu mam na myśli Technicsa sl 1200 gr za 6500 , czy używki do 4000 zł z wkładką , a resztę przeznaczyć na płyty i ewentualne wymiany wkładki.
Jestem zielony w temacie i będzie to mój pierwszy gramofon. Mam więc obawy, że kupię kota w worku z powodu braku dostatecznej wiedzy. Mimo wszystko jak najbardziej jestem zdania ,że używany sprzęt może zdziałać cuda.

Czy bylibyście w stanie polecić mi jakiś konkretny, uznany egzemplarz z dostępnych aktualnie na rynku wtórnym ?
Pozdrawiam
wojtekf
Posty: 750
Rejestracja: 05 wrz 2018, 20:45

Re: Nowy droższy , czy tańszy używany ?

#2

Post autor: wojtekf »

Już powinien być dostępny SL-1200 mk7, a także SL-1500C z nowych modeli Technicsa. Jeśli masz budżet na SL-1200GR, to chyba nie ma się co zastanawiać, kot w worku to raczej nie będzie :)
The story so far:
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

― Douglas Adams, The Restaurant at the End of the Universe
Awatar użytkownika
Lukasz31
Posty: 2403
Rejestracja: 29 wrz 2016, 08:48
Gramofon: Thorens TD 125mkI
Lokalizacja: Krotek

Re: Nowy droższy , czy tańszy używany ?

#3

Post autor: Lukasz31 »

Kolego Elvvis a reszta sprzętu który będzie towarzyszył gramiakowi?
Elvvis
Posty: 37
Rejestracja: 10 lut 2019, 17:54

Re: Nowy droższy , czy tańszy używany ?

#4

Post autor: Elvvis »

Lukasz31 pisze:
17 mar 2019, 10:50
Kolego Elvvis a reszta sprzętu który będzie towarzyszył gramiakowi?