Gramofon "do kina domowego" - prośba o pomoc

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
Koladyn
Posty: 9
Rejestracja: 09 cze 2017, 10:37

Gramofon "do kina domowego" - prośba o pomoc

#1

Post autor: Koladyn »

Witam,
jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o gramofonowe sprawy, więc tym mocniej zwracam się o pomoc w ważnym zakupie. Moi Rodzice w lipcu będą obchodzić trzydziestą rocznicę ślubu i pomyślałem właśnie o sprezentowaniu im gramofonu - mają dość sporą kolekcję winyli z czasów narzeczeństwa i pierwszych wspólnych lat, więc będzie to na pewno dla nich duża radość. Rodzice mają w domu zestaw kina domowego Sony BDV-E290 (https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/ ... y-bdv-e290) i najbardziej chciałbym znaleźć gramofon, który dałoby się bez większych problemów do tego zestawu podłączyć. Jednocześnie (głównie dla Mamy) ważny jest design - znając jej gusta, znalazłem np. Pro-Ject Essential II Digital (https://www.q21.pl/pro-ject-essential-ii-digital.html). Rodzice nie są audiofilami - w muzyce zwracają najpierw uwagę na treść tekstową i muzyczną. Czy celować w ten gramofon (choć nie jestem pewien, czy podłączenie się uda) czy może szukać dalej? Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41557
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Gramofon "do kina domowego" - prośba o pomoc

#2

Post autor: Wojtek »

Jaki budżet?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Koladyn
Posty: 9
Rejestracja: 09 cze 2017, 10:37

Re: Gramofon "do kina domowego" - prośba o pomoc

#3

Post autor: Koladyn »

Ten podlinkowany gramofon kosztuje koło 1700 zł i to plus minus moje możliwości :) Wolałbym też nowy sprzęt - znając Rodziców :)
Awatar użytkownika
Obywatel
Posty: 3785
Rejestracja: 02 sty 2011, 18:41
Gramofon: Technics SL-1610MKII
Lokalizacja: Słupsk

Re: Gramofon "do kina domowego" - prośba o pomoc

#4

Post autor: Obywatel »