Gramofon + wzmacniacz gitarowy (?)

Wszystko razem
ODPOWIEDZ
trav3rs
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2013, 15:06

Gramofon + wzmacniacz gitarowy (?)

#1

Post autor: trav3rs »

Witam
Jestem tu nowy, więc na początek: dzień dobry wszystkim. ;)
Właśnie wpadłem w sidła czarnej płyty. Krótka sesja u znajomych sprawiła, że "zachorowałem" i postanowiłem sprawić sobie własny sprzęt grający. Jako, że jestem zupełnie zielony - chodzę po różnych forach i staram się ogarnąć pewne aspekty związane z wyborem i zakupem sprzętu - głośniki, wzmacniacze, amplitunery itd.

I naszła mnie pewna myśl. Otóż jako praktykujący gitarzysta jestem w posiadaniu wzmacniacza gitarowego (dokładnie jest to dwukanałowy,tranzystorowy Marshall MG30DFX) o mocy 30W z głośnikiem 10'. Tak się zastanawiam, ponieważ wzmacniacz ma komplet wejść (m.in. wejście CD), czy może dałoby radę podpiąć pod niego gramofon? Zaznaczam, że wszystkie gniazda obsługują dużego jacka, więc może trzeba będzie poszukać ewentualnych przejściówek.

Pytanie do znawców tematu: czy jest możliwość podłączenia gramofonu i czy takie połączenie wypali (w sensie jakościowym)? Czy raczej należało by iść standardową drogą, czyli kupić osobno wzmacniacz i osobno kolumny? Sprzęt audio do słuchania głównie klasycznego rocka w pokoju, circa 15m2.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:29
Lokalizacja: prawie Łódź

Gramofon + wzmacniacz gitarowy (?)

#2

Post autor: Winters »

Nie wypali, jest bez sensu.
DIOMEDES KATO
trav3rs
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2013, 15:06

Re: Gramofon + wzmacniacz gitarowy (?)

#3

Post autor: trav3rs »

Winters pisze:Nie wypali, jest bez sensu.
Dzięki za odpowiedź. A mógłbyś mi wyjaśnić (tak łopatologicznie) dlaczego? Nie jestem jakoś specjalnie rozeznany w temacie. ;)
Awatar użytkownika
Kocewicz
Posty: 739
Rejestracja: 25 lip 2012, 19:12
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Gramofon + wzmacniacz gitarowy (?)

#4

Post autor: Kocewicz »