Zestaw audio 6000-8000 pln ( gramofon wzmacniacz kolumny)

Wszystko razem
ODPOWIEDZ
Gibek777
Posty: 7
Rejestracja: 23 mar 2023, 01:00

Zestaw audio 6000-8000 pln ( gramofon wzmacniacz kolumny)

#1

Post autor: Gibek777 »

Cześć !

Stoję przed wyborem pierwszego gramofonu nie posiadając ani wzmacniacza ani kolumn i mam kilka pytań do doświadczonych osób. Zaznaczę, iż szukam nowego sprzętu ze względu na brak możliwości śledzenia ofert, które znikają tutaj jak świeże bułeczki. Zafascynowany 10 lat temu klimatem gramofonu i magii wokół tego postanowiłem przypomnieć sobie , że marzenia trzeba spełniać - wracając do tematu :). Sprzęt będzie służył do słuchania muzyki elektronicznej, rock, chillout / alternatywna. Przeglądałem forum i natknąłem się na opinie, iż budżet należy podzielić na 3 części czyli powiedzmy 2700 zł na każdy komponent ? Chciałbym zaznaczyć, iż pomieszczenie w którym będzie grał sprzęt jest stosunkowo małe ~23 m2 i nie jestem fanem słuchania muzyki „na cały regulator” więc myślałem o głośnikachw podstawkowych ( ogranicza mnie również miejsce)
Jeśli chodzi o gramofon przeglądałem sklepy podoba mi się TD 402 ( szukam automatycznego bądź pół automatycznego , bo miałbym manię sprawdzania , w którym momencie płyty jestem) oraz dopłacie do lepszej wkładki - widzę z dużo osób poleca 2M blue na początek.

Wzmacniacz rotel a10

Kolumny podstawkowe : audio pro a28

Doskonale zdaje sobie sprawę, iż muszę iść na odsłuch i samemu ocenić.
Co uważacie o rozkładzie sprzętu ? Czy warto zmienić proporcje w stronę gramofonu , a może kolumn ?
Budżet jest delikatnie elastyczny i nie jestem osoba która będzie planowała wymienić sprzęt za rok czy dwa.
Czy jest np sens wrzucenia do tego zestawu technics sl100ceg ? Nie wiem czym się kierować przy balansowaniu.
Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15123
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt: