Zestaw audio do odsłuchu winyli.

Wszystko razem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emptynote
Posty: 39
Rejestracja: 27 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Siemiatycze/Warszawa

Zestaw audio do odsłuchu winyli.

#1

Post autor: emptynote »

Witam. Zacznę pospolicie...Chciałbym zacząć kupować winyle. Nie mam doświadczenia z tego typu sprzętem, ale po szybkim researchu wiem, że potrzebuję 3 rzeczy: gramofon, amplituner i jakieś monitorki/kolumny. Do mojego PC posiadam zewnętrzną kartę muzyczną M-Audio Fasttrack II USB ( gram na gitarze ) i miłoby było podłączyć nowy sprzęt tak, żebym mógł słuchać zarówno mp3 z komputera ( grając na gitarze słyszeć dźwięk w kolumnach ) jak i winyli z gramofonu. Sprzęt nie musi być najwyższej klasy. Nie chcę podawać kwoty bo i tak jeszcze nie dysponuję odpowiednią gotówką, ale chciałbym się zorientować ile taka przyjemność będzie mnie kosztowała ( włącznie z eksploatacją ). Chciałbym się zmieścić ze wszystkim w 1000. Chcę po prostu złożyć dobrze grający i niezawodny sprzęt. Amplituner/kolumny nie muszą mieć dużej mocy, mieszkam aktualnie w małym mieszkaniu w bloku. Sprzęt może być używany. Dodam, że ma możliwość kupienia od znajomego Denon DP200 USB + Heco Victa 200 + jakis high endowy model wzmacniacza Harman/Kardon z lat 70. Denon kupiony w media rok temu, wszystko sprawne. Cena 1500 zł. Czytałem, że ten Denon nie ma możliwości wymiany wkładki, nie ma antyskatingu i regulacji nacisku igły ( a nowy kosztuje az 1200 ). Warto czy lepiej coś samemu złożyć? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
krolix
Posty: 894
Rejestracja: 03 sie 2011, 00:39
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zestaw audio do odsłuchu winyli.

#2

Post autor: krolix »

Denona dp 200 lepiej sobie daruj. Amplitunera też nie potrzebujesz, wystarczy wzmacniacz i ewentualnie przedwzmacniacz. A jakie urządzenia kupować, to chyba lepiej myśleć jak już będą pieniądze - oferta stale się zmienia. ;)
Awatar użytkownika
emptynote
Posty: 39
Rejestracja: 27 gru 2011, 21:14