Konsument w Japonii jest bardziej wymagający. Ot co.KasparHauserPL pisze:Ale nadal tego nie pojmuję. Możesz mi to wytłumaczyć łopatologicznie?
Kultura Japonii/Korei
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kultura Japonii/Korei
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- KasparHauser
- Posty: 587
- Rejestracja: 01 lis 2012, 13:48
- Gramofon: Nieinterere2000
- Lokalizacja: Spoza linii świata
- Cracker
- Posty: 10288
- Rejestracja: 29 gru 2012, 20:16
Kultura Japonii/Korei
Wojtek pisze:Konsument w Japonii jest bardziej wymagający. Ot co.

Wymagający konsumenci są na całym świecie. Myślę że europejczycy i amerykanie oczekują więcej jeśli chodzi o wydawnictwa z muzyką rockową czy popową.
Te obszary show biznesu zdominowanę są przecież przez wykonawców z ich własnego podwórka.
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kultura Japonii/Korei
Cracker, to prawda, ale jedno wynika z drugiego.
Producenci czy wykonawcy mają tutaj akurat guzik do gadania. Wydawcy/wytwórnie to co innego, a rynek japoński jest na swój sposób specyficzny. Konsument w Japonii jest bardziej wymagający. A dlaczego? Właśnie dlatego, że japońskie wydania z zasady różnią się od wydań zagranicznych (czyli z perspektywy Japonii, od wydań importowanych). Ta sytuacja utrzymuje się już od dawna.
A dlaczego japońskie wydania z zasady są bardziej wzbogacone? A to dlatego, że gdyby wydanie japońskie było jednakowe... to spora rzesza ludzi by nie kupowała wydania lokalnego tylko importowała tańsze wydania zachodnie.
Tak więc bonusy są po to by Japończyk kupował płyty lokalnie, a nie z importu.
A dlaczego tak robi? Bo jest wymagający.
Gdyby nie był to by mu było wszystko jedno i instytucja wzbogaconych wydań japońskich upadłaby
Dlaczego tak myślisz?
Producenci czy wykonawcy mają tutaj akurat guzik do gadania. Wydawcy/wytwórnie to co innego, a rynek japoński jest na swój sposób specyficzny. Konsument w Japonii jest bardziej wymagający. A dlaczego? Właśnie dlatego, że japońskie wydania z zasady różnią się od wydań zagranicznych (czyli z perspektywy Japonii, od wydań importowanych). Ta sytuacja utrzymuje się już od dawna.
A dlaczego japońskie wydania z zasady są bardziej wzbogacone? A to dlatego, że gdyby wydanie japońskie było jednakowe... to spora rzesza ludzi by nie kupowała wydania lokalnego tylko importowała tańsze wydania zachodnie.
Tak więc bonusy są po to by Japończyk kupował płyty lokalnie, a nie z importu.
A dlaczego tak robi? Bo jest wymagający.
Gdyby nie był to by mu było wszystko jedno i instytucja wzbogaconych wydań japońskich upadłaby

Więcej od kogo? Od Japończyków?Cracker pisze:Wymagający konsumenci są na całym świecie. Myślę że europejczycy i amerykanie oczekują więcej jeśli chodzi o wydawnictwa z muzyką rockową czy popową.

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- Cracker
- Posty: 10288
- Rejestracja: 29 gru 2012, 20:16
Kultura Japonii/Korei
Pisząc producent chodziło mi producenta nośnika nie o producenta muzyki.Wojtek pisze: Producenci czy wykonawcy mają tutaj akurat guzik do gadania. Wydawcy/wytwórnie to co innego
Zdadzam się w 100%. To najważniejszy powód bonusów na japońskich nośnikach.Wojtek pisze:Tak więc bonusy są po to by Japończyk kupował płyty lokalnie, a nie z importu.
Więcej od wykonawców, wydawców, ludzi którzy decydują co umieścić na nośniku, ponieważ to europejska i amerykańska publika jest ich głównym żródłem dochodów, tak z koncertów jak i wydawnictw fonograficznych. Nie od dzisiaj wiadomo że najbardziej wymagający są najbardziej zagorzali fani bo to oni chcą mieć wszystko co tylko ich ulubiony wykonawca spłodzi i nie ma takiej ceny krórej niemogliby zapłacić.Wojtek pisze: Cracker pisze:Wymagający konsumenci są na całym świecie. Myślę że europejczycy i amerykanie oczekują więcej jeśli chodzi o wydawnictwa z muzyką rockową czy popową.
Więcej od kogo? Od Japończyków? Dlaczego tak myślisz?
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
- Wojtek
- Administrator
- Posty: 43730
- Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kultura Japonii/Korei
A mimo to... importujemy wydania japońskie 

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum