Stacjonarne Hi-Fi stereo + kino domowe?

Żeby nie było za cicho
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PLMaciej
Gramofon: Sony PS-22

Post autor: PLMaciej »

Zbieram się do zakupu stacjonarnego sprzętu Hi-Fi. Nie ukrywam, że nie znam się na stronie technicznej praktycznie wcale więc mogę zadawać głupie pytania.
Sprzęt ma służyć głównie do odsłuchu muzyki z płyt gramofonowych (zakładamy, że gramofon i preamp mam), płyt CD i jako wzmacniacz do zmodowanego ipoda.
Do tego wystarczyłby w sumie dobry wzmacniacz, odtwarzacz CD i głośniki stereo i przy takim zestawie bym otrzymał zapewne najlepszy stosunek jakości do ceny.

Poza ww. byłoby jednak miło jakby zakupy przydały się też do oglądania filmów i słuchania radia cyfrowego. Przydałyby się więc: moduł radia cyfrowego, DLNA (chociaż z tego jeszcze nie korzystałem - wydaje mi się sensowne), wejścia i wyjścia HDMI, wejście optyczne, odtwarzacz blu-ray i przynajmniej ten głośnik centralny, subwoofer a chętnie również satelity z tyłu.
Filmy oglądam z projektora - obecnie HD ready i na szybką zmianę się nie zapowiada, bo na moje potrzeby wystarcza.

Czego powinienem szukać? Czy po prostu dobrego kina domowego, czy raczej skonfigurować coś indywidualnie - tylko co? Raz jeszcze zastrzegam, że głównie zależy mi na hi-fi stereo, a 5.1, jakość filmów, jakość subwoofera, strumieniowanie, youtuby i inne pierdoły wystarczą mi w jakości zupełnie podstawowej.

Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
chudy_b

Post autor: chudy_b »