Stanton T62B co do niego wybrać
-
Witam! Na samym początku chciałbym stwierdzić , że jestem jeszcze zielony. Chcę odpalić swojego Stantona T62B na głośno, bo dotychczas podłączyłem go tylko do starych głośników Creativa od kompa w systemie 2:1 i gra dosyć cicho. Serdecznie proszę o poradę co muszę dokupić aby w pełni cieszyć się urokiem czarnych płyt ( wraz ze swoimi sąsiadami
)

- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Pewnie dlatego, że nie masz przedwzmacniacza gramofonowegoTheProdigyAndrew pisze:Chcę odpalić swojego Stantona T62B na głośno, bo dotychczas podłączyłem go tylko do starych głośników Creativa od kompa w systemie 2:1 i gra dosyć cicho.

http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=47&t=1365
W sensie że chcesz kupić wzmacniacz i kolumny z prawdziwego zdarzenia czy jak?TheProdigyAndrew pisze:Serdecznie proszę o poradę co muszę dokupić aby w pełni cieszyć się urokiem czarnych płyt ( wraz ze swoimi sąsiadami)
Rozejrzyj się trochę po forum.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
Re: Stanton T62B co do niego wybrać
Nie wiem czy z mojego sprzętu http://moya.toya.net.pl/skaner/index.ph ... ec9&rid=63 można coś wykrzesać. A JAk uda się z niego osiągnąć wystarczającą moc to czy zakup wzmacniacza będzie potrzebny?
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Zależy co to jest "wystarczająca moc"
Wzmacniaczem nie napędzisz aktywnych głośniczków komputerowych.
A jak odtwarzasz coś z komputera to jest wystarczająco?

A jak odtwarzasz coś z komputera to jest wystarczająco?
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
-
czyli jak napisał WojtekTheProdigyAndrew pisze:Jak odtwarzałem muzę z komputera to było ok.
Wojtek pisze: Pewnie dlatego, że nie masz przedwzmacniacza gramofonowego
-
-