Pomoc przy zakupie płyt z muzyką klasyczną
- olo77
- Gramofon: GRUNDIG PS 8000
Witam serdecznie.
Chciałbym zakupić dwie płyty z muzyką klasyczną, ale z góry uprzedzam że jestem nowicjuszem. Potrzebuje paru rad i pomocy przy zakupie tych pozycji.
1) Schubert- (Trio No. 2 )Trio op. 100 - Andante con moto
2) George Gershwin - Rhapsody in blue
Pytanie moje to jakich najlepiej wydań szukać, jakich unikać i jeśli można to na ile pieniążków mam się orientacyjnie szykować?
Pozdrawiam serdecznie.
Chciałbym zakupić dwie płyty z muzyką klasyczną, ale z góry uprzedzam że jestem nowicjuszem. Potrzebuje paru rad i pomocy przy zakupie tych pozycji.
1) Schubert- (Trio No. 2 )Trio op. 100 - Andante con moto
2) George Gershwin - Rhapsody in blue
Pytanie moje to jakich najlepiej wydań szukać, jakich unikać i jeśli można to na ile pieniążków mam się orientacyjnie szykować?
Pozdrawiam serdecznie.
- MarcinCRH
Re: Pomoc przy zakupie płyt z muzyką klasyczną
podchodząc 'budżetersko':
całkiem fajnie brzmi wydanie czechosłowackie George Gershwin - Rhapsody in blue (ja mam opus 91100385 z 1975 roku)
z Schubertem nie pomogę, natomiast jeżeli 'tanio' to Supraphon, jeżeli masz więcej przewidziane w portfelu to Deutsche Grammophon w ciemno
całkiem fajnie brzmi wydanie czechosłowackie George Gershwin - Rhapsody in blue (ja mam opus 91100385 z 1975 roku)
z Schubertem nie pomogę, natomiast jeżeli 'tanio' to Supraphon, jeżeli masz więcej przewidziane w portfelu to Deutsche Grammophon w ciemno

- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Potwierdzam, też mamMarcinCRH pisze:całkiem fajnie brzmi wydanie czechosłowackie George Gershwin - Rhapsody in blue (ja mam opus 91100385 z 1975 roku)

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- MarcinCRH
na znanym portalu aukcyjnym jest zabytkowe (1952r.) nagranie Philipsa za 200 pln, ja bym tyle nie dał...
- chudy_b