Dokładnie to samo chciałem napisać! Na co mi kod skoro nawet nie mają tyle honoru by zrealizować zamówienie (złożone poprawnie) ?trafalgar pisze: ↑05 kwie 2021, 10:48Olewam ich kody rabatowe.Nic już u nich nie kupię, choćby po 5 groszy mieli winyle.Takie mam zasady.Rekiniasty pisze: ↑05 kwie 2021, 10:45Nie wiem czy mam rację, przeczytałem na stronie konsumenta.
https://konsumenci.org/aktualnosci,czy- ... a-blad,419
Walczyć nie będę bo szkoda czasu i kasy, ale można im, przynajmniej wszyscy z tego wątku, sypnąć paragrafami to może chociaż się poczują do jakiego kodu rabatowego
Promocje
- RadTang
 - Posty: 4124
 - Rejestracja: 10 paź 2017, 11:19
 - Gramofon: Technics SL-D303
 - Lokalizacja: Karczew pod Warszawą
 - Kontakt:
 
Re: Promocje
- 
				Felix1988
 - Posty: 4005
 - Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
 
Re: Promocje
Dokładnie, a anty-reklama jaką dostaną przy tej okazji też nie pomoże w dalszym funcjonowaniu 
A przy okazji wysłałem maila:
"Dzień dobry,
Proszę o podanie podstawy prawnej anulowania, prawidłowo złożonego, zamówienia - wszak zawarliśmy umowę".
			
			
									
									
						A przy okazji wysłałem maila:
"Dzień dobry,
Proszę o podanie podstawy prawnej anulowania, prawidłowo złożonego, zamówienia - wszak zawarliśmy umowę".
- 
				Rekiniasty
 - Posty: 445
 - Rejestracja: 10 maja 2017, 16:35
 - Gramofon: PL-70 L II
 - Lokalizacja: Prawa Wawa
 
Re: Promocje
W czwartek ! to by tłumaczyło wszystko, zrobili Prima Aprilis
 Benz Micro Glider SM, Accuphase E-480 + AD 60, JM Lab Mini Utopia
						- 
				Felix1988
 - Posty: 4005
 - Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
 
Re: Promocje
A może i w środę, już nie pamiętam - kolega napisał mi o niej w czwartek, w piątek rano zamawiałem 
			
			
									
									
						- xyz
 - Posty: 591
 - Rejestracja: 23 lut 2018, 15:09
 - Gramofon: Sony PS X-50
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
- 
				trafalgar
 - Posty: 4353
 - Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
 - Gramofon: Kenwood KP 990
 - Lokalizacja: Kraśnik lubelski
 
Re: Promocje
System działał prawidłowo.inaczej nie dałoby się zamówić produktu.To po pierwsze primo.Po drugie primo -ultimo,gdy się skończył asortyment był komunikat "produkt niedostepny"
- xyz
 - Posty: 591
 - Rejestracja: 23 lut 2018, 15:09
 - Gramofon: Sony PS X-50
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
- 
				trafalgar
 - Posty: 4353
 - Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
 - Gramofon: Kenwood KP 990
 - Lokalizacja: Kraśnik lubelski
 
- 
				Felix1988
 - Posty: 4005
 - Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
 
Re: Promocje
Zabawne, nabywca ma udowadniać, że nie jest słoniem czy inną żyrafą?
- 
				zbyszek1982
 - Posty: 5029
 - Rejestracja: 31 gru 2012, 19:11
 
Re: Promocje
Patrząc po cenach widać ewidentny błąd z niewłaściwym przewalutowaniem. Pewnie system z którego to przychodzi jest w Euro, a sklep nie obsługuje przewalutowania, albo ktoś tego nie ustawił przy wprowadzaniu na magazyn.
			
			
									
									
						- xyz
 - Posty: 591
 - Rejestracja: 23 lut 2018, 15:09
 - Gramofon: Sony PS X-50
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
- 
				trafalgar
 - Posty: 4353
 - Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
 - Gramofon: Kenwood KP 990
 - Lokalizacja: Kraśnik lubelski
 
Re: Promocje
Też z tym się nie mogę zgodzić do końca .Ponieważ "stara"cena(w pln) była skreślona i przy każdym produkcie był znaczek ile procent obniżki.No chyba że tak im system od razu wylicza i przedstawia graficznie na ofertach.zbyszek1982 pisze: ↑05 kwie 2021, 12:36Patrząc po cenach widać ewidentny błąd z niewłaściwym przewalutowaniem. Pewnie system z którego to przychodzi jest w Euro, a sklep nie obsługuje przewalutowania, albo ktoś tego nie ustawił przy wprowadzaniu na magazyn.
- 
				trafalgar
 - Posty: 4353
 - Rejestracja: 03 mar 2015, 10:30
 - Gramofon: Kenwood KP 990
 - Lokalizacja: Kraśnik lubelski
 
Re: Promocje
A od kiedy poszkodowany musi udowadniać swoją "winę"?
- 
				Felix1988
 - Posty: 4005
 - Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
 
Re: Promocje
Nie rozumiem dlaczego to ja, jako klient, mam udowadniać, że coś było nie tak? Skoro wchodzę na stronę sklepu, mogę kupić określony towar w podanej cenie, etc., to według mnie system działa prawidłowo. Zakładam, że taką stronę ktoś na bieżąco monitoruje, jest w stanie wychwycić błąd i szybko go skorygować, a ta sytuacja trwała kilka dni. Ba, w piątek rozmawiałem, składając zamówienie, z panią z Livro i nawet słowem się nie zająknęła, że coś jest nie tak, za to udzieliła mi informacji jak mam sfinalizować transakcję
- 
				zbyszek1982
 - Posty: 5029
 - Rejestracja: 31 gru 2012, 19:11