Tergitol i inne

Czyścimy i dbamy o naszą kolekcję
ODPOWIEDZ
juldzul
Posty: 53
Rejestracja: 25 lis 2014, 20:27

Tergitol i inne

#1

Post autor: juldzul »

Tak jak obiecałem - opisze moje doświadczenia związane z tym preparatem.
Na starcie- nie chce z nikim wchodzić w dyskusje co jest lepsze a co gorsze. Pisze o moich wrażeniach. I druga sprawa - jestem z zawodu klasycznym muzykiem, co oznacza ze mam dobre ucho i tez ze słucham specyficznej muzyki. Przede wszystkim klasycznej muzyki fortepianowej- przy takich nagraniach bardzo wyraźnie slychac różnice po zastosowaniu rożnych sposobów mycia płyty i rożnych środków. Przy innej muzyce np. jazz, klasyczny rock, pop różnice sa duzo mniejsze, lub ich po prostu nie slychac.