Unitra Artur + Toshiba Compontent

Jak to wszystko połączyć?
ODPOWIEDZ
Libertine0
Posty: 35
Rejestracja: 17 mar 2011, 18:04

Unitra Artur + Toshiba Compontent

#1

Post autor: Libertine0 »

Witam

Już na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem zupełnie zielony w sprawach gramofonów, wzmacniaczy, tunerów i całej reszty o której traktuje to forum. Sprawa ma się tak, że dwa dni temu znalazłem na strychu gramofon Unitra Artur, należący niegdyś do mojego ojca. Przyniosłem go do domu, wyczyściłem, założyłem pasek i nałożyłem płytę ze skromnej kolekcji płyt ojca, jak i różnego rodzaju prezentów urodzinowych. Okazało się, że sprzęt gra całkiem nieźle. Słychać trochę pewnego rodzaju skwierczenia, ale wydaje mi się, że nowa igła powinna załatwić sprawę. Przejdę jednak do sedna sprawy, zanim zalazłem wspomniany gramofon chciałem kupić jakiś niedrogi sprzęt do słuchania kaset. Wyjątkowo odrażają mnie współczesne, szpetne magnetofony, myślałem raczej o jakimś starym z oldschoolowym designem. Na stronie audio vintage znalazłem coś takiego: http://audio-vintage.pl/product.php?id_product=818

Moje pytanie brzmi teraz następująco: czy dałoby się podłączyć gramofon do tego wzmacniacza, tak aby muzyka była odtwarzana przez głośniki podłączone właśnie do tej tohsiby(gramofon ma wejście din, oraz dwa wejścia na głośniki)? Co zyskałbym podłączając do niego gramofon? Czy fakt, że podłączyłem głośniki bezpośrednio do Unitry, świadczy o wbudowanym wzmacniaczu? Pytam ponieważ nie wiem czy opłaca się w to inwestować, ten sprzęt jest dość duży i ciężki, więc wraz z przesyłką i okablowaniem wyniósłby mnie ok. 300 złotych. Może lepiej przeznaczyć te pieniądze no poszerzenie kolekcji płyt, jak sądzicie?
Awatar użytkownika
Pajdak
Posty: 230
Rejestracja: 06 mar 2011, 22:17
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy

Unitra Artur + Toshiba Compontent

#2

Post autor: Pajdak »