Zakup okablowania - gramofon i komputer

Jak to wszystko połączyć?
ODPOWIEDZ
DamianHG
Posty: 8
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:06

Zakup okablowania - gramofon i komputer

#1

Post autor: DamianHG »

WItam, planuje kupić nawet dziś ten gramofon http://allegro.pl/wega-sony-jps-352p-gw ... 91569.html i tylko musze mieć jeszcze pogląd na sytuacje, jestem zielony i nie wiem co jak sie podłącza, wiem ze napewno musze zakupić przedwzmacniacz gramofonowy, sa na allegro za okolo 100zl, tylko jaki kabel potrzebuje do połączenia gramofonu z przedwzmacniacze (chyba ze już taki wychodzi z gramofonu) i jaki kabel będe potrzebował do podłączenia głośników komputerowych z koncówką jack, ew. jesli było by to lepsze wyjście jaki kabel potrzebuje żeby połączyć przedwzmacniacz z kartą dźwiękową (tu bym się troche bal kombinowac przynajmniej na sam początek bo jest problem z oryginalnymi sterownikami do tej karty i najlepszym wyjsciem tak aby działała karta są sterowniki kx dedykowane ogolnie do wielu urządzeń oraz karta sama w sobie niby działa ale żeby np. działały głośniki jacka zamiast pod zielone wejscie musze podpiąć pod czarne, boje się że może być problem ze zgraniem karty z gramofonem) ah no i oczywiscie wszystkie inne kable jaki byly by mi potrzebne do podłączenia.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, 13:24 przez DamianHG, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dalmatyn
Posty: 199
Rejestracja: 30 sty 2012, 09:07
Gramofon: Grundig PS3500
Lokalizacja: Stolica Rockandrolla
Kontakt:

Zakup okablowania

#2

Post autor: dalmatyn »

Popraw link do aukcji, masz "i" bez spacji ;)

Na zdjęciu wygląda, że kable wychodzą z gramofonu. Nie wiadomo tylko czy są zakończone DIN czy RCA (nie mam wiedzy, jak było fabrycznie). Jeśli RCA (chinch) to raczej żadne przelotki do przedwzmacniacza po tej stronie nie będą potrzebne.

Daj link do przedwzmacniacz. W ciemno obstawiam, że będzie potrzebna przelotka wtyczki chinch -> gniazdo mały jack (3,5).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801