Denon DP-29F + wieża Philips

Jak to wszystko połączyć?
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mwozniak
Posty: 4
Rejestracja: 18 cze 2012, 10:49

Denon DP-29F + wieża Philips

#1

Post autor: mwozniak »

Witam. Od razu zaznaczam że jestem zielony w temacie :)
Otóż, kupiłem gramofon Denon DP-29F (wyczytałem że ma wbudowany przedwzmacniacz i to było kluczowe w mojej decyzji...). Próbowałem podłączyć go do wieży Philips (model MCD-712) przez wejście AUX dwoma chinchami z gramofonu. Niestety, dźwięk jest tak cichy że dopiero po ustawieniu pokrętła głośności na full, da się cokolwiek usłyszeć w głośnikach. Trochę spanikowałem bo zastanawiam się czy czeka mnie teraz kupno wzmacniacza... Zastanawiam się czy może kabel uziemienia ma coś z tym wspólnego bo po prostu nie mam go gdzie podłączyć. Bardzo proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Krzyś
Posty: 467
Rejestracja: 23 kwie 2010, 21:52

Denon DP-29F + wieża Philips

#2

Post autor: Krzyś »

Podnieś do góry część maty znajdującej się od strony mocowania pokrywy. Kręć talerzem, aż ujrzysz - przez otwór w talerzu - mały przełącznik. Przełącz go w pozycję ON (przedwzmacniacz włączony).

(oczywiście wszystko na najlepiej wyłączonym z prądu gramofonie)
Clipboard01.gif
Clipboard01.gif (13.02 KiB) Przejrzano 4156 razy
Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 16:31 przez Krzyś, łącznie zmieniany 1 raz.
warm regards,
Krzysztof Kaspruk

Gramofon: Sharp RP-107/117 x3, Sharp Optonica RP-114, Lenco L75, Technics SL-BL3
Wkładka: Stanton L720EE (T4P), Stanton 500v3
Wieża: Sony
Awatar użytkownika
mwozniak
Posty: 4
Rejestracja: 18 cze 2012, 10:49

Denon DP-29F + wieża Philips

#3

Post autor: mwozniak »

Człowiek jednak uczy się przez całe życie :) Dziękuję Krzyś, you made my day!
Awatar użytkownika
mwozniak
Posty: 4
Rejestracja: 18 cze 2012, 10:49

Denon DP-29F + wieża Philips

#4

Post autor: mwozniak »