Pioneer PL-51A/71 - jakie wkładki

Źródła dźwięku
ODPOWIEDZ
Heiser
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:19

Pioneer PL-51A/71 - jakie wkładki

#1

Post autor: Heiser »

Cześć
przymierzam się do zakupu tego modelu (lub 71 jeśli się trafi) -> Jeśli możesz napisz również co sądzisz o tych modelach.
w jednej ofercie jest dostępny z wkładką Pickering XV-15/D400
Niestety nie znam się kompletnie na tym ale mam obawy że po jej wartości (ok100zł) mogę nie być zadowolony z jakości dźwięku.

Czy jest mi ktoś w stanie doradzić czy warto ją wymienić? a jeśli tak to na co? kwotowo też nie chcę szaleć ale wole wiedzieć jakie są przedziały cenowe do jakości.

dzięki za odp :)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41552
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pioneer PL-51A/71 - jakie wkładki

#2

Post autor: Wojtek »

Heiser pisze:
04 paź 2021, 02:01
Niestety nie znam się kompletnie na tym ale mam obawy że po jej wartości (ok100zł) mogę nie być zadowolony z jakości dźwięku.
Gdzie można dostać XV-15 z dobrą igłą za 100 złotych? Chętnie kupię :)

Koronna zasada - pierw posłuchaj, a potem rozważaj wymianę.

Przedziały cenowe do jakości? Im drożej tym lepiej :D Ale przy starych, używanych wkładkach ta zasada nie obowiązuje bo już nie producent, a rynek dyktuje jej wartość.

Poza tym, sam temat został niefortunnie nazwany. Jakie wkładki? Powiedziałbym - jakiekolwiek, byle dobre :D
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Heiser
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:19

Re: Pioneer PL-51A/71 - jakie wkładki

#3

Post autor: Heiser »

Wojtek pisze:
04 paź 2021, 09:23
Gdzie można dostać XV-15 z dobrą igłą za 100 złotych? Chętnie kupię
No to wygoogluj pełno ofert w tych cenach.
Niestety nie odpowiedziałeś na ani jedno z moich pytań.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41552
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pioneer PL-51A/71 - jakie wkładki

#4