Audio-Technica AT-LP60 - Drobny problem...
-
Na początek może zaznaczę, że jestem kompletnie zielony w temacie winyli, jako że swoją przygodę z tym wynalazkiem dopiero zaczynam. Dlatego też chciałbym rozwiać swoje pierwsze wątpliwości. Mój problem polega na tym, że na płytach z węższym "początkiem" (przepraszam za niewachowe terminy - chodzi mi o ten pusty fragment) czasem igła wskakuje czasem jakby od razu na utwór (mam gramofon automatyczny), a bywa że i nawet odrobinę na dalej. Czy jest to normalne zjawisko i jak chcę tego uniknąć to muszę sobie nastawiać wszystko manualnie, czy też może coś jest nie tak, coś powinienem sprawdzić, poprawić? A jeśli już to czy to faktycznie wina sprzętu? Z góry dziękuję za odpowiedź 

- chudy_b
-
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Pozwoliłem sobie poprawić tytuł tematu i przenieść go do odpowiedniego działu 
Tak jak przypuszcza chudy_b, sprawa jest pewnie do wyregulowania. Nie wiem tylko gdzie ten Chińczyk ma regulację.
Trzeba by znaleźć serwisówkę, bo instrukcja obsługi nie pomaga

Tak jak przypuszcza chudy_b, sprawa jest pewnie do wyregulowania. Nie wiem tylko gdzie ten Chińczyk ma regulację.
Trzeba by znaleźć serwisówkę, bo instrukcja obsługi nie pomaga

Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
- chudy_b
O ile maWojtek pisze:Nie wiem tylko gdzie ten Chińczyk ma regulację.

-
A może być to wina np. kurzu? Bo przeczyściłem trochę igłę i płytę i było lepiej. Ogólnie to różnie bywa. Raz dźwięk startuje od razu, a przy innym odtworzeniu tej samej płyty z tej samej strony potrafią być trzy sekundy ciszy od momentu wylądowania igły. Najgorzej było wczoraj, bo utwór początkowy startował tak z dwa dźwięki później niż powinien dlatego w ogóle zwróciłem na to uwagę.
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt:
Czekaj, czyli igła za każdym razem trafia w płytę, tak?
Wsparcie finansowe forum
Wsparcie finansowe forum
-
- Wojtek
- Administrator
- Kontakt: