JVC AL-E21BK

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
lebzuch
Posty: 2
Rejestracja: 22 cze 2011, 19:24

JVC AL-E21BK

#1

Post autor: lebzuch »

Cudo z tematu wpadło mi w ręce i nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić. Marzy mi się uruchomienie ale nie znam się za dobrze na gramofonach a w internecie zero wiadomości o tym modelu. Z tego cuda wychodzą dwa kable typu chinch i jeden do podłączenia do zasilacza(?). Mam amplituner z wejściem Phono ale te chinche chyba oznaczają, że gramofon ma wbudowany przedwzmacniacz. Dobrze kombinuję? Czego potrzebuję, żeby to ruszyć i ewentualnie jakie części będą do niego pasowały (w sensie igły, wkładki etc)?
Serdecznie pozdrawiam
lebzuch
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41516
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

JVC AL-E21BK

#2

Post autor: Wojtek »

lebzuch pisze: i jeden do podłączenia do zasilacza(?).
Tak. Gramofon nie ma wbudowanego zasilacza, tak więc jedzie na zewnętrznym (DC 11-13V ?). Jeśli nie masz takiego albo masz trudność ze znalezieniem odpowiedniego to zainwestuj w jakiś tani uniwersalny ;)
lebzuch pisze: ale te chinche chyba oznaczają, że gramofon ma wbudowany przedwzmacniacz. Dobrze kombinuję?
Nie. Podłączasz gramofon normalnie pod Phono w amplitunerze.
lebzuch pisze:Czego potrzebuję, żeby to ruszyć
Chyba tylko zasilacza w takim razie.
lebzuch pisze:i ewentualnie jakie części będą do niego pasowały (w sensie igły, wkładki etc)?
Jak pochwalisz się fotką to zobaczymy :) Szczególnie interesuje mnie ramię i zamontowana na nim aktualnie wkładka.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
lebzuch
Posty: 2
Rejestracja: 22 cze 2011, 19:24

Re: JVC AL-E21BK

#3

Post autor: lebzuch »

Wojtek pisze:
lebzuch pisze: ale te chinche chyba oznaczają, że gramofon ma wbudowany przedwzmacniacz. Dobrze kombinuję?
Nie. Podłączasz gramofon normalnie pod Phono w amplitunerze.