Gramofon dla audiofila

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
KateG
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2021, 13:34

Gramofon dla audiofila

#1

Post autor: KateG »

Potrzebuje pomocy w wyborze gramofonu. Nie znam się kompletnie a chce zrobić prezent komuś kto lubi dobre brzmienie. Nie potrzebuje gramofonu dla Dj-a a jedynie na użytek domowy. Poradzicie proszę.
Awatar użytkownika
Quarter
Posty: 823
Rejestracja: 24 sie 2019, 11:41
Gramofon: Thorens TD-125
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gramofon dla audiofila

#2

Post autor: Quarter »

KateG pisze:
19 kwie 2021, 20:23
Potrzebuje pomocy w wyborze gramofonu. Nie znam się kompletnie a chce zrobić prezent komuś kto lubi dobre brzmienie. Nie potrzebuje gramofonu dla Dj-a a jedynie na użytek domowy. Poradzicie proszę.
Szedłbym w tym kierunku:
https://transrotor.pl/#!/produkty/artus-fmd

Ewentualnie trochę taniej:
https://allegro.pl/oferta/burmester-175 ... 27EALw_wcB

Jeśli obdarowywany jest audiofilem to będzie raczej zadowolony.

PS. Jeśli to poważne pytanie z Twojej strony, to rozejrzyj się najpierw na forum i znajdź w wątkach pt. Zakupy odpowiedni dla Twojego budżetu i tam pytaj. Wybacz sarkazm, ale zadałaś pytanie typu: "chcę kupić samochód komuś kto lubi fajne auta, poradźcie jaki".
Jest: Thorens TD-125 'Frankensteiner' (od Zbyszek1982), Grundig 5200 (od Kukiz 30), ONKYO A-8067, NAMCO NSZ-333, Chromecast Audio + DAC.
Był: Technics SL-Q2, 1500C, 1200GR, Luxman L435, JVC AX1 i AX-330, NIKKO TRM750, Dali Icon 6, Thiel Cs 1.2
KateG
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2021, 13:34

Re: Gramofon dla audiofila

#3

Post autor: KateG »

Wiem... nie znam się na tej dziedzinie , totalny laik ze mnie w związku z tym takie głupie pytanie :)
Tak czy inaczej dzieki :)
Awatar użytkownika
Quarter
Posty: 823
Rejestracja: 24 sie 2019, 11:41
Gramofon: Thorens TD-125
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gramofon dla audiofila

#4

Post autor: Quarter »

KateG pisze:
19 kwie 2021, 22:27