Gramofon Medion AG 45307 zmiana igły i wkładki
-
Gramofon Medion AG 45307 zmiana igły i wkładki
Witam szanownych forumowiczów. Mam gramofon Medion AG 45307 od jakiś 2 lat.
Czy igła w tym gramofonie je piezoelektryczna czy elektromagnetyczna ?
Ogólnie to jeśli to możliwe i warto, to chciałbym ją wymienić na coś lepszego niż to co jest wstawione oryginalnie.
Czy może lepiej zmienić gramofon ?
Ogólnie to słucham płyt nie za często, kilka razy w tygodniu.
Jestem zielony w sprawach "gramofonowych".
Wcześniej miałem co prawda gramofon Unitry, ale jakoś nigdy się nie zagłębiałem w tajemnice czarnych płyt (to znaczy na temat wkładek, igieł, itp).
Ogólnie to mam ich kilkanaście, w większości polskich płyt z lat 70 i 80, więc jeśli miałbym zmienić gramofon, to raczej na taki o niewygórowanej cenie (max 500 zł).
Czy igła w tym gramofonie je piezoelektryczna czy elektromagnetyczna ?
Ogólnie to jeśli to możliwe i warto, to chciałbym ją wymienić na coś lepszego niż to co jest wstawione oryginalnie.
Czy może lepiej zmienić gramofon ?
Ogólnie to słucham płyt nie za często, kilka razy w tygodniu.
Jestem zielony w sprawach "gramofonowych".
Wcześniej miałem co prawda gramofon Unitry, ale jakoś nigdy się nie zagłębiałem w tajemnice czarnych płyt (to znaczy na temat wkładek, igieł, itp).
Ogólnie to mam ich kilkanaście, w większości polskich płyt z lat 70 i 80, więc jeśli miałbym zmienić gramofon, to raczej na taki o niewygórowanej cenie (max 500 zł).
- dot87
- Gramofon: Akai AP D33/Technics
Re: Gramofon Medion AG 45307 zmiana igły i wkładki
Powiem szczerze że ja na Twoim miejscu wymieniłbym gramofon. 500 zł to naprawdę już całkiem fajny budżet na gramofon (o ile masz już resztę toru czyli głośniki/wzmacniacz/przedwzmacniacz). Ja osobiście chyba nie kupowałem jeszcze gramofonu droższego niż 300 zł(zazwyczaj za 200) i naprawdę nie narzekam.
Luxman L230/Rotel RA820Bx3/Wega P120SH/Pickering V15/Stanton 680/Shure m75/Dual CD 1065/HK 27