Pionner pl 640 - problem

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
Bartkowsky
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwie 2017, 16:35

Pionner pl 640 - problem

#1

Post autor: Bartkowsky »

Witam,
od razu mówię, że nie mam pojęcia o gramofonach i ich funkcjonowaniu, Jestem zupełnie zielony.
Na strychu kiedyś znalazłem gramofon Pioneer PL_640, wyczyściłem postawiłem w pokoju stał i się kurzył. Ale chce trochę posłuchać muzyki, bo także po porząkach znalzłem ciekawe płyty.
I to zaczyna się problem, próbuję włączyć jakąś płytę i jak widać na załączonym filmie ramię po kilku sekundach wraca z powrtotem na miejce.
https://www.youtube.com/watch?v=BaBSo28ZtYM
Może coś źle robię, może powinienem coś ustawić, nie mam pojęcia, chciałbym tylko i aż żeby odtwarzał płyty.
Z góry dziękuje za pomoc i proszę o wyrozumiałość
Awatar użytkownika
Kichal
Posty: 439
Rejestracja: 28 sie 2016, 21:56
Gramofon: Technics SL-5300
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Pionner pl 640 - problem

#2

Post autor: Kichal »

Bartkowsky pisze:Witam,
od razu mówię, że nie mam pojęcia o gramofonach i ich funkcjonowaniu, Jestem zupełnie zielony.
Na strychu kiedyś znalazłem gramofon Pioneer PL_640, wyczyściłem postawiłem w pokoju stał i się kurzył. Ale chce trochę posłuchać muzyki, bo także po porząkach znalzłem ciekawe płyty.
I to zaczyna się problem, próbuję włączyć jakąś płytę i jak widać na załączonym filmie ramię po kilku sekundach wraca z powrtotem na miejce.
https://www.youtube.com/watch?v=BaBSo28ZtYM
Może coś źle robię, może powinienem coś ustawić, nie mam pojęcia, chciałbym tylko i aż żeby odtwarzał płyty.
Z góry dziękuje za pomoc i proszę o wyrozumiałość