Z tej perspektywy wygląda to wszystko tak jak powinno być. Żadnego przesunięcia nie widzę. Przy montażu ramienia przed dokręceniem śruby od spodu, trzeba zewnętrzny pierścień przekręcić w stronę wskazówek zegara aż się poczuje opór i dopiero wtedy dokręcamy śrubę. Ale u Ciebie jest ok. Jest jeszcze opcja, że te 2 długie nogi wewnętrznego pierścienia odchodzące w dół, w stronę segmentu mogą być przekrzywione. Często to efekt jakichś upadków ale nie lekceważył bym tego. Tylko żeby to ocenić to trzeba znowu ramię wyjąć
Dla przykładu zdjęcie nieakceptowalnego skrzywienia:
Poza tym? Hmm... Czy regenerowałeś mode selectora? Czy guma jest w nim cała? Nie haczy nigdzie o segment? Czy w trybie multi również ramię opada za wcześnie?
Czy przy wyważonym ramieniu w stanie lewitacji i przy zerowym AS ramię stoi w miejscu? Kable ramienia nie przeszkadzają w ruchu? Nie są napięte? Ramię porusza się płynnie?
Ustaw wysokości liftu w automacie i manualu i sprawdź:
- wyjmij wtyczkę z gniazdka
- włącz start i kręć talerzem do momentu aż ramię ustawi się w najwyższej możliwej pozycji
- ustaw pokrętłem przy ramieniu wysokość tak, aby dolna krawędź headschella była wyżej od krawędzi stopki o 3 mm
- kręć dalej talerzem aż automatyka wróci do neutralnej pozycji i zwolni się dźwignia start/stop
- podnieś ramię wajchą i ustaw podobnie jak wyżej ale śrubą obok anyskatingu
NAD 160a / NUDAmini / Philips CD-350 / Braun LS 120
Dual 601, 604, 704, 3x721,
1019, 1209,
1218, 1219, 1229,
1249, Perpetuum Ebner 2020L, Perpetuum Ebner PE 34
FB:
Dual Fever
IG:
Dual Fever