"Na żywo!" Albumy koncertowe.
- konrads0
- Posty: 8162
- Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
- Gramofon: Technics SL 1200Mk2
- Lokalizacja: Wielkopolska centralna
- konrads0
- Posty: 8162
- Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
- Gramofon: Technics SL 1200Mk2
- Lokalizacja: Wielkopolska centralna
- konrads0
- Posty: 8162
- Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
- Gramofon: Technics SL 1200Mk2
- Lokalizacja: Wielkopolska centralna
- Cracker
- Posty: 11312
- Rejestracja: 29 gru 2012, 20:16
Re: "Na żywo!" Albumy koncertowe.
Kansas - Two For The Show
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
- konrads0
- Posty: 8162
- Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
- Gramofon: Technics SL 1200Mk2
- Lokalizacja: Wielkopolska centralna
- Domin
- Posty: 2156
- Rejestracja: 10 mar 2018, 22:17
Re: "Na żywo!" Albumy koncertowe.
IX Międzynarodowy Konkurs im. F. Chopina, Warszawa, 1975/The IX International Chopin Piano Competition, Warsaw, Krystian Zimerman, Laureat I Nagrody - Winner of the First Prize, Kronika Konkursu (I Koncert Fortepianowy e-moll op.11, Wielka Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia i Telewizji, Jerzy Maksymiuk), Polskie Nagrania "Muza" (SX 1310).
- Cracker
- Posty: 11312
- Rejestracja: 29 gru 2012, 20:16
Re: "Na żywo!" Albumy koncertowe.
Jeff Beck with The Jan Hammer Group - Live
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
-
Felix1988
- Posty: 4485
- Rejestracja: 26 sty 2020, 12:31
- konrads0
- Posty: 8162
- Rejestracja: 16 paź 2013, 12:17
- Gramofon: Technics SL 1200Mk2
- Lokalizacja: Wielkopolska centralna
Re: "Na żywo!" Albumy koncertowe.
Olympia Concert
Sidney Bechet
Claude Luter et son orchestre
Sidney Bechet
Claude Luter et son orchestre