Raphael wita

Pozwól innym poznać Ciebie
ODPOWIEDZ
Raphael
Posty: 1
Rejestracja: 01 paź 2012, 16:55

Raphael wita

#1

Post autor: Raphael »

Witam jestem nowy tutaj i totalnie nie znam się na sprawie, Miło mi :)
Ostatnie znalazłem stos płyt mojej mamuśki na strychu w pudełku zawinięte w szmatę.( Strych jest elegancko ocieplany itp, wiec nie ma mowy o wilgoci, a wygiąć pod wpływem ciepłą wątpię bo były ścisiete w całość.)
Chce przygotować sobie spis tego wszystkiego powiedzcie mi na co mam zwracać uwagę oczywiście nazwa, wykonawca, rok,wytwórnia i co jeszcze?

Stos to mało powiedziane przed chwilą policzyłem, bardzo możliwe że się deczko pomyliłem w obliczeniach ale...uwaga...SETKA PŁYT. Z czego gruba większość polskich, ale są perełki Johny Cash, Steve Wonder,Edith Piaf itd.

PS
nadmienię że większość płyt jest z 80-84
Awatar użytkownika
szumwuchu
Posty: 74
Rejestracja: 07 kwie 2012, 16:13
Lokalizacja: Francja - Essonne

Re: Kolekcje Płyt Forumowiczów

#2

Post autor: szumwuchu »

Raphael pisze:Witam jestem nowy tutaj i totalnie nie znam się na sprawie, Miło mi :)
Ostatnie znalazłem stos płyt mojej mamuśki na strychu w pudełku zawinięte w szmatę.( Strych jest elegancko ocieplany itp, wiec nie ma mowy o wilgoci, a wygiąć pod wpływem ciepłą wątpię bo były ścisiete w całość.)
Chce przygotować sobie spis tego wszystkiego powiedzcie mi na co mam zwracać uwagę oczywiście nazwa, wykonawca, rok,wytwórnia i co jeszcze?

Stos to mało powiedziane przed chwilą policzyłem, bardzo możliwe że się deczko pomyliłem w obliczeniach ale...uwaga...SETKA PŁYT. Z czego gruba większość polskich, ale są perełki Johny Cash, Steve Wonder,Edith Piaf itd.

PS
nadmienię że większość płyt jest z 80-84
Zajrzyj tutaj: http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=28&t=656
Technics sl-1900, Audiotechnica AT12xe, SAE XXX, XXXIB.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41586
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Raphael wita

#3

Post autor: Wojtek »

Cześć Raphael