Sprawdzenie gramofonu Unitra Fonica GS-464

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Unitra Fonica
ODPOWIEDZ
streptopelia
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2014, 20:00

Sprawdzenie gramofonu Unitra Fonica GS-464

#1

Post autor: streptopelia »

Witam!
Zacznę od tego, że jestem zielona w te klocki, więc za wszystkie pomyłki i "dziwne" pytania, z góry przepraszam. Założyłam nowy temat, ponieważ jeszcze nie do końca orientuje się na blogu.. Przepraszam.
A teraz do rzeczy..
Ostatnio znalazłam na strychu gramofon - Unitra Fonica GS-464 Belt Drive Electronic - wiem, że obecnie jest to słaby sprzęt, raczej nie ciekawy, ale skoro wpadł mi w ręce i to za darmo, to czemu by go nie ogarnąć i nie sprowadzić do stanu jako takiej używalności? Tym bardziej, że mam zamiar odrestaurować go tylko dla przyjemności, nie do kolekcjonowania itp.
Nie potrafię tylko określić, czy on w ogóle nadaje się do czegokolwiek.. Czy ktoś może zna kogoś z okolic Międzyrzeca Podlaskiego, Białej Podlaskiej lub Warszawy, kto zajmuje się takimi rzeczami? Ewentualnie, może sami mi doradzicie, jak mogę sprawdzić czy jest sens w jego odrestaurowaniu? Może jakieś wskazówki? Porady?
Z góry dziękuję ;)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41638
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Sprawdzenie gramofonu Unitra Fonica GS-464

#2

Post autor: Wojtek »

Gradobicie pytań:

Czy masz jakąś płytę winylową oraz czy masz do czego podłączyć gramofon?
Jeśli tak to czy możesz sprawdzić czy gramofon działa?

Na tym etapie pierwszy wpis z tego tematu może się przydać: http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=43&t=3421

Krok po kroku do czegoś dojdziemy, a jak nie to są serwisy gramofonowe w Warszawie, choć z Fonicą powinien sobie poradzić każdy serwisant RTV starszej daty, nawet w małej miejscowości.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
zoombie
Posty: 1029
Rejestracja: 06 maja 2013, 21:36
Lokalizacja: Łódź