Unitra GS 460 - "Bernard"

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Unitra Fonica
ODPOWIEDZ
Pawlacz
Posty: 8
Rejestracja: 12 lis 2012, 19:25

Unitra GS 460 - "Bernard"

#1

Post autor: Pawlacz »

Cześć, to mój pierwszy post na forum. Na dobry początek się przedstawię, mam na imię Paweł, jestem z Wrocławia. :)
Mam wyżej wymieniony (w temacie) gramofon, jest on prawie kompletny, nie posiada igły, tu pojawia się pytanie. Jako, iż jestem kompletnym laikiem, a chciałbym się dowiedzieć trochę. Jaką igłę potrzebuję by uruchomić to cudo? Może wiecie gdzie we Wrocławiu znajdują się sklepy gdzie mógłbym dostać taką igłę? :D
Gramofon podłączę do wieży także Unitry.
Jeśli ma to jakieś znaczenie (ma?), na gramofonie będę słuchał przeważnie rapu. :P

Pozdrawiam i ostrzegam, będę zamęczał pytaniami, póki się wszystkiego nie dowiem. :P
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41620
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Unitra GS 460 - "Bernard"

#2

Post autor: Wojtek »

A masz na nim jakąś wkładkę? Jeśli tak to jaką, bo model jest w tym wypadku ważny.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Pawlacz
Posty: 8
Rejestracja: 12 lis 2012, 19:25

Re: Unitra GS 460 - "Bernard"

#3

Post autor: Pawlacz »

Nie wiem, jest na niej napisane oczywiście Unitra Fonica made in Poland i jest też numer "88". Jutro wstawię fotkę jeśli potrzeba. :)
Pawlacz
Posty: 8
Rejestracja: 12 lis 2012, 19:25

Re: Unitra GS 460 - "Bernard"

#4

Post autor: Pawlacz »

Zdjęcie:
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41620
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Unitra GS 460 - "Bernard"

#5

Post autor: Wojtek »

To chyba będzie parzysta MFka. Spójrz na zdjęcia: http://wamataudio.pl/igla-unitra-mf-100 ... 104-s.html
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
Posty: 1521
Rejestracja: 23 lis 2011, 12:49
Kontakt: