Dual CS455 - zasilacz?

Dyskusje techniczne dotyczące gramofonów marki Dual
ODPOWIEDZ
ladaml

Dual CS455 - zasilacz?

Post autor: ladaml »

Witam
Od jakiegoś czasu chciałem zacząć przygodę z winylami i zgromadziłem nawet trochę wiedzy na ten temat, ale ciągle jednak jestem zielony.
Przechodząc do rzeczy znalazłem gramofon firmy Dual CS 455, jednak bez wkładki i zasilacza. Dlatego nie mam pojęcia w jakim stanie technicznym jest urządzenie.
Z tego co widziałem w internecie jest to dobry sprzęt, przynajmniej na początek.
Czy mógłby mnie ktoś nakierować i powiedzieć co mogę zrobić w celu ustalenia wartości i przydatności mojego znaleziska.
Awatar użytkownika
chudy_b

gramofon Dual CS455

Post autor: chudy_b »

A mógłbyś nas nakierować co dokładnie chcesz wiedzieć? Chcesz go uruchomić? Kup zasilacz i wkładkę.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Kontakt:

Dual CS455 - zasilacz?

Post autor: Wojtek »

ladaml pisze:Czy mógłby mnie ktoś nakierować i powiedzieć co mogę zrobić w celu ustalenia wartości i przydatności mojego znaleziska.
Nie rozumiem tego ustalania wartości, chyba że chodzi o to czy sprzęt jest w ogóle sprawny :)

Wystarczy jakiś uniwersalny zasilacz z odpowiednim wtykiem (a większość tych uniwersalnych przychodzi z wieloma wtyczkami).
Z tyłu gramofonu powinieneś mieć nalepkę z oczekiwanymi parametrami zasilania.

Co do wkładki to jest bardziej kwestia tego ile możesz na ten cel wydać. Najtańsza sensowna wyniesie około stówę.

A masz w ogóle do czego podłączyć gramofon? :)
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
Wsparcie finansowe forum
ladaml

Dual CS455 - zasilacz?

Na naklejce z tyłu gramofonu jest napisane 12V DC. Żadnej informacji na temat prądu, który jednak chyba ma znaczenie.

Chodziło mi bardziej o to czy opłacałoby się oddać go do specjalisty, który by się nim zajął, i doprowadził do stanu używalności.

Ale puki co rozumiem, że najlepiej zająć się zasilaczem, żeby dowiedzieć się działa napęd.
zbyszek1982

Re: Dual CS455 - zasilacz?