Jaka wkładka/igła do Omnitronic BD - 1520?

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Remo
Posty: 2
Rejestracja: 09 paź 2014, 13:54
Gramofon: Omnitronic BD-1520
Lokalizacja: Zgorzelec

Jaka wkładka/igła do Omnitronic BD - 1520?

#1

Post autor: Remo »

Z racji tego, że jestem totalnym laikiem w tym temacie mam kilka pytań i o poradę proszę.
Otóż jestem w posiadaniu gramofonu OMNITRONIC BD-1520 i chciałbym wymienić igłę na lepszą.Powodem mojej decyzji tego jest fakt, że u mnie na kilku płytach igła przeskakuje, a u znajomka na tej samej płycie śmiga jak na łyżwach. Dlatego właśnie sądzę, że to wina igły.
I tu kilka pytań:

:arrow: czy muszę wymienić całą wkładkę czy wystarczy tylko wymiana igły?
:arrow: jaką (typ, marka) powinienem kupić wkładkę/igłę?
:arrow: jakie wkładki pasują do Omnitronic BD-1520?
:arrow: czy mogę kupić jakąkolwiek wkładkę i będzie pasować do tego typu gramofonu?
:arrow: należę do klasy robotniczej, więc nie stać mnie na zakup nie wiadomo jak drogiej wkładki/igły - mogę na to przeznaczyć 100-150 zł. Czy ta kwota wystarczy, aby zakupić jakąś dobrą wkładkę? Wiem, że ceny wkładek dochodzą nawet do kilku tys. zł., ale jak zaznaczyłem jestem working class i nie stać mnie na kosmiczne zakupy ;) Chodzi tylko o to, aby igła spokojnie sobie śmigała po używanych płytach ( choć w jednym przypadku przeskakuje mi na płycie nowej!)
Tu moja oryginalna wkładka: http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... ronic.html

Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Bardzo mi na tym zależy.
Awatar użytkownika
chudy_b
Posty: 4008
Rejestracja: 05 lis 2013, 14:54
Lokalizacja: Wólka

Jaka wkładka/igła do Omnitronic BD - 1520?

#2

Post autor: chudy_b »