Technics SL D3 wkładka

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
iwok
Posty: 13
Rejestracja: 30 wrz 2013, 23:27

Technics SL D3 wkładka

#1

Post autor: iwok »

Witam wszystkich. Kupiłem sobie dzisiaj nowy gramofon: Technics SL D3 z wkładką OM PRO S. W porównaniu do GS-464 z nową wkładką AT91, którego raz na jakis czas wyciągałem spod szafy, Technics już teraz - z tym Ortofonem - gra o niebo lepiej. Czuję jednak, że stać go na więcej i podejrzewam, że potrzebuje nowej wkładki, żeby zabłysnąć. Nie mam doświadczenia z wkładkami. Waham sie między Ortofonem 2M red a AT95E. AT jest dwukrotnie tańszy, ale czy gorszy? Cena nie jest dla mnie kluczowa, ale dość długo siedzę w audio (do tej pory cyfrowym) i wiem, że na pewnym poziomie dźwięku niewielka poprawa (często subtelna) kosztuje często nieproporcjonalnie dużo w stosunku do osiągnietego efektu.
Trochę czytałem już to forum i widzę, że jest tu sporo doświadczonych winylowców. Co byście mi poradzili: Ortofon 2M red czy AT95E? A może zupełnie inna wkładka?
iwok
Posty: 13
Rejestracja: 30 wrz 2013, 23:27

Technics SL D3 wkładka

#2

Post autor: iwok »

O jest mój temat!
Dziękuję Adminowi za "nakierowanie" na właściwe tory ;)
Przeczytałem kawałek watku o wkładce do Daniela i muszę przyznać, że nie zdawałem sobie dotąd sprawy o jak powaznych i zasadniczych sprawach tu się rozprawia. No niemal kwestie życia i śmierci. Zważywszy powyższe nie dziwię się, że odzew na moje nieśmiałe popukiwania jest taki jaki jest (choć trzeba obiektywnie przyznać, że czasu minęło niewiele od mojego poprzedniego wpisu). Rozumiem, że nikt nie chce brać na siebie ciężaru takiej odpowiedzialności i bez pardonu skazać mnie na życie z być może nielubianą wkładką.
Spróbuję ułatwić Wam zadanie i zadam kilka bardziej szczegółowych pytań, a wiekopomną decyzję podejmę sam.

1. Czy 2M red i AT95 to jest ten sam poziom jakościowy (bo cenowy nie - to już wiem)?