Kupić 2M Bronze czy coś innego?

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
Linu666
Posty: 49
Rejestracja: 26 lut 2023, 23:29

Kupić 2M Bronze czy coś innego?

#1

Post autor: Linu666 »

Deszczowa niedziela pogoniła na portale sprzedażowe przeglądając wkładki do zakupu. Biorąc pod uwagę szał czarnych tygodni zastanawiam się nad kupnem nowej wkładki. Zastanawiam się nad Ortofonem 2M bronze i tutaj się zastanawiam czy będzie spory wzrost jakości do wersji blue czy w tym przypadku już lepiej pójść dalej do wersji black. Patrząc na ceny do wspomnianej wersji bronze znajdują się również rózne inne jak AT, Nagaoka, Grado, Goldring, Sumiko. Nie znam się kompletnie w którym kierunku zaglądać ale przyglądałem się VM740ML chociaż widzę że wersja 540 ma chyba tą samą igłę a jest tańsza. Tutaj co do AT to jakiś dystans mam ponieważ robią jeden model wkładki a tylko różne wersje igieł i to różnice w cenie są czasami spore i nie wiem czy inny producent nie będzie lepszym rozwiązaniem w czym mam nadzieję że trochę mi pomożecie jeśli będziecie w stanie dac jakieś porady, sugestie? Dostałem też propozycje kupna pioneer pc-q1- czy to może być wkładka z dobrym potencjałem czy z tego wszystkiego pójść w nową bronze i to jednak będzie wystarczające?
Jeśli możecie coś doradzić to będę wdzięczny.
Miłej muzycznej niedzieli
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15159
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: KOLEDZY- podpowiedzcie, pomóżcie

#2

Post autor: darkman »

Bier bronze 2M, jest b.mała różnica pomiedzy bronze, a black. Black się nie opłaca i sporo osób ją sprzedaje. Bronze to najlepszy wybór z serii 2M.
Awatar użytkownika
Jozi
Posty: 1356
Rejestracja: 28 sty 2022, 02:57
Gramofon: Sony PS-X60
Lokalizacja: Pastwiska City

Re: KOLEDZY- podpowiedzcie, pomóżcie

#3

Post autor: Jozi »

darkman pisze:
19 lis 2023, 11:23