QUAD 303/33 - warto?

Tematy związane z zakupem wszelkich przedwzmacniaczy i wzmacniaczy
ODPOWIEDZ
DavidYow
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2014, 17:23

QUAD 303/33 - warto?

#1

Post autor: DavidYow »

Z racji, że jest to mój pierwszy post to witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

Mam możliwość zakupu wzmacniacza angielskiej firmy QUAD 303 w komplecie z przedwzmacniaczem 33 za 2500 zł. Wzmacniacz jest po renowacji, zostały wymienione w nim kondensatory: 2 x 10000uF i 2 x 6800uF zamiast 4 x 2200uF. W związku z tym, że wzmacniacze tej firmy są raczej rzadkością w Polsce, chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tej firmie, tym modelu i przede wszystkim: czy warto za tą cenę?? Czytałem wiele pozytywnych komentarzy, głównie na stronach angielskich. Czy rzeczywiście jakość dzwięku jest tak dobra ? Nie kryję, że jestem laikiem i dopiero od dwóch miesięcy posiadam gramofon (Dual 1229) oraz wzmacniacz Sansui 771.Czekam na wasze opinie. Dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41648
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

QUAD 303/33 - warto?

#2

Post autor: Wojtek »

Ta oferta to żadna okazja, moim zdaniem.

Quad robił dość specyficzne, ale bardzo dobre i cenione wzmacniacze. Jest to produkt brytyjski który nie był jakoś mocno eksportowany, stąd popularność ogranicza się głównie do rodzimego rynku.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
chudy_b
Posty: 4008
Rejestracja: 05 lis 2013, 14:54
Lokalizacja: Wólka

QUAD 303/33 - warto?

#3

Post autor: chudy_b »