Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

Tematy związane z zakupem wszelkich przedwzmacniaczy i wzmacniaczy
ODPOWIEDZ
Bigwalker
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2013, 15:53
Lokalizacja: Gdańsk

Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

#1

Post autor: Bigwalker »

Witam,
Zastanawiam się nad zmianą wzmacniacza, który dobrze zagrałby z moim AT-LP 1200.
Podpowiedzcie proszę czy lepiej szukać wzmacniacza z wejściem gramofonowym , czy kupić osobno przedwzacniacz?
Zastanawiałem się nad kupnem tego wzmacniacza http://allegro.pl/rotel-ra-935bx-i3064850492.html
Może polecicie coś lepszego w kwocie do 1500zł ?Cos co dobrze zagra z Kefami Q 5.
Kurcze mam wrażenie ,ze czym wiecej czytam ,tym bardziej jestem zielony w tym temacie.

Pozdrawiam Marek
Bigwalker
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2013, 15:53
Lokalizacja: Gdańsk

Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

#2

Post autor: Bigwalker »

Panowie jestem całkowicie zielony w tym temacie i naprawdę będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc .
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:29
Lokalizacja: prawie Łódź

Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

#3

Post autor: Winters »

http://allegro.pl/klasyk-vintage-marant ... 50129.html

http://allegro.pl/amplituner-marantz-23 ... 28777.html -- pewnie wyjdzie poza budżet i trzeba mu trochę poprawić obudowę i w ogóle różne rzeczy
DIOMEDES KATO
Bigwalker
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2013, 15:53
Lokalizacja: Gdańsk

Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

#4

Post autor: Bigwalker »

Dzięki Winters :)
Szczerze mówiąc myślałem o ciut nowszych sprzęcie , stąd pomysł z tym Rotelem.
Rozważam jeszcze zakup Nada 372,gdyby trafił się w przyzwoitej cenie.
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34
Lokalizacja: Gdynia

Jaki wzmacniacz do AT -LP 120?

#5

Post autor: kielek »

Ten Nad nie ma gniazda phono i trzeba się liczyć,że trzeba wyrzucić kilka stówek na przyzwoite pre do tego wzmacniacza.Choć to zacny wzmacniacz do Kefów ;)
Bigwalker
Posty: 50
Rejestracja: 17 lut 2013, 15:53
Lokalizacja: Gdańsk