Jaki przedwzmacniacz do Denona DP-300f?

Tematy związane z zakupem wszelkich przedwzmacniaczy i wzmacniaczy
ODPOWIEDZ
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34
Lokalizacja: Gdynia

Jaki przedwzmacniacz do Denona DP-300f?

#1

Post autor: kielek »

Jako,że jestem nowicjuszem i dzięki szanownym kolegom dokształcam się w winylowym temacie,to mam pytanie dotyczące przedwzmacniacza do Denona DP-300f.Do tej pory używam takiegoż urządzenia,które jest wbudowane w ten gramofon,a że zamierzam za jakiś czas podnieść trochę standard wkładki z AT-120e na np.AT-440 Mla(bądź tymczasowo wydobyć coś więcej z obecnej),koledzy z forum sugerują(i pewnie słusznie),że nie ma sensu pakować się w inne wkładki przy wbudowanym pre ampie,więc chcę zapytać jaki preamp zakupić na start,przy którym odczułbym już różnicę od wbudowanego denonowskiego?Mój obecny amplituner to także niezbyt wysokiej klasy Denon AVR-1509,czyli na początek przedwzmacniacz nie musi być ze średniej półki.Czy szanowni forumowicze mogą coś doradzić za stosunkowo nie duże pieniądze co zrobiło by chociaż "małą" różnicę w porównaniu do obecnego stanu rzeczy? Z góry serdecznie dziękuję za jakieś podpowiedzi :)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41627
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jaki przedwzmacniacz do Denona DP-300f?

#2

Post autor: Wojtek »

Nie mów o stusonkowo niedużych pieniądzach tylko podaj nam konkretny budżet :)
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34
Lokalizacja: Gdynia

Jaki przedwzmacniacz do Denona DP-300f?

#3

Post autor: kielek »

Nie chciałbym,aby był przerost formy nad treścią tzn.zdaję sobie sprawę,że przy tym gramofonie i amplitunerze nie będę się porywał na np,NADa.Czy w granicach do 200 pln można kupić coś co podniosło by jakość brzmienia AT-120e a w przyszłości trochę lepszej wkładki?
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34