Droższy sprzęt z allegro

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
qutrys
Posty: 19
Rejestracja: 15 kwie 2012, 19:47

Droższy sprzęt z allegro

#1

Post autor: qutrys »

Witam,

Posłuchałem jakiś czas temu czarnej płyty u znajomego i wpadłem po uszy :) Zgłębiając ogłoszenia i fora znalazłem winyl.net, które urzekło mnie wysokim poziomem, brakiem pyskówek i przede wszystkim zaangażowaniem forumowiczów, w związku z czym postanowiłem zasięgnąć Waszej opinii w kwestii oceny kilku modeli wyszukanych na allegro.
Jeśli chodzi o wymagania interesowałby mnie gramofon używany, który byłby w miarę bezobsługowy (nie chodzi mi o automat, ale o sam proces ustawienia/kalibracji). Nie znam się na sprzęcie gramofonowym, więc nie wiem czy wychodzę z dobrego założenia droższy = lepszy (???), ale przeglądając ogłoszenia znajduję te same modele z różnicą w cenie nawet kilkuset złotych, nie mogę też dopatrzeć się reguły w wycenie niektórych egzemplarzy przez sprzedawców. Ponieważ tak naprawdę nie mam żadnego odniesienia mam wątpliwości czy rzeczywiście 30-letni gramofon wyceniony na np 2000 zł zagra drastycznie lepiej niż technics za 500 zł. Domyślam się, że w przypadku używanego sprzętu będę musiał wymienić co najmniej igłę, więc dostępność akcesoriów pewnie miałaby także kolosalne znaczenie :) Nie należę do osób, które żonglują klockami, więc wolałbym kupić coś, co posłuży mi przez lata. Specjalnie nie podaję budżetu, bo tu nie chciałbym się (lub Was) ograniczać, ale konkretne linki, nie mam także strasznego ciśnienia na natychmiastowy zakup, więc jeśli koledzy stwierdzicie, że to co podaję to rzecz nie warta grzechu, będę cierpliwie szukał dalej i oczekiwał na ewentualne inne propozycje. Pozdrawiam i liczę na pomoc, a poniżej co wpadło mi w oko:
http://allegro.pl/denon-dp-47f-wkladka- ... 42037.html
http://allegro.pl/sansui-sr-838-rarytas ... 16800.html
http://allegro.pl/jvc-gramofon-hi-end-q ... 14853.html
http://allegro.pl/sansui-xr-q7-high-end ... 98283.html