nowy gramofon za ok 1000 zł

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
mich
Posty: 7
Rejestracja: 08 sty 2012, 00:39

nowy gramofon za ok 1000 zł

#1

Post autor: mich »

Witam,

jako nowicjusz zwracam się do wszystkich forumowiczów z wielką prośbą, czy możecie mi polecić nowy gramofon za ok 1000 zł, mam jednak kilka kryteriów, które fajnie by było jak by spełniał:
- automat,
- z pokrywą,
- z wbudowanym przedwzmacniaczem, tak abym mógł podłączyć do posiadanego zestawu głośników 2.1 - na razie musi wystarczyć (w przyszłości pewnie jakiś wzmacniacz i kolumny),
- możliwość wymieniania wkładek i igieł oraz ich dostępność.

Zastanawiam się nad zakupem na amazonie - trochę boję się o stan w jakim zostanie on dostarczony - może ktoś ma doświadczenie w tej kwesti.
W wyjątkowej sytuacji budżet może być powiększony o 200 zł :)
Jestem początkującym w tych sprawach więc bardzo proszę o radę. Wszelkie opinie i sugestie mile widziane.
Za pomoc i odpowiedzi serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Waluch
Posty: 421
Rejestracja: 25 lip 2011, 12:27
Lokalizacja: Białystok

nowy gramofon za ok 1000 zł

#2

Post autor: Waluch »

http://www.amazon.com/Audio-Technica-AT ... B002S1CJ2Q
z tym ,że automat to nie jest niestety
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34
Lokalizacja: Gdynia

nowy gramofon za ok 1000 zł

#3

Post autor: kielek »