Pytania świeżaka

Wszystko razem
ODPOWIEDZ
Olszi
Posty: 3
Rejestracja: 12 paź 2019, 14:32

Pytania świeżaka

#1

Post autor: Olszi »

Witam.
Ostatnio w jednym ze sklepów nabyłem gramofon firmy AKAI za 15 euro. Gramofon mimo, że używany okazuje się sprawny. Jako, że to jest mój pierwszy gramofon i w temacie jestem laikiem mam do Was pytania. Szczególnie chodzi mi o nagłośnienie. Wyczytałem, że potrzebny jest przedwzmacniacz do niego. Zaznaczam też, że płyt chcę sobie słuchać na raz na jakiś czas na zasadzie wieczorem przy winie. Nie chce też na początek wydawać za dużo kasy bo nie wiem czy złapie bakcyla :D

Czy taki najtańszy przedwzmacniacz wystarczy?
https://pl.aliexpress.com/item/33016012 ... b201603_52

Jeśli tak to podpinamy do niego gramofon i głośniki i to wszystko? Czy do przedwzmacniacza podpinamy wzmacniacz?

Zdjęcia gramofonu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
RadTang
Posty: 4124
Rejestracja: 10 paź 2017, 11:19
Gramofon: Technics SL-D303
Lokalizacja: Karczew pod Warszawą
Kontakt:

Re: Pytania świeżaka

#2

Post autor: RadTang »

Wystarczyć powinien. Miałem podobny jakiś i działa. Zmieniłem na https://allegro.pl/oferta/art-dj-pre-ii ... 8129035575 ale mnie udało się go kupić znacznie taniej. Tutaj jest osobny dział o przedwzmacniaczach więc tam spytaj. :)

Widzę, że wziąłeś gramofon z mocowaniem T4P (patrz: naklejka na pierwszym zdjęciu). Trudniej o wkładkę z tym mocowaniem. Wymień igłę, na wszelki wypadek. Nie znasz przebiegu tej, co jest (jeśli jest). Z drugiej strony, takie wkładki są łatwiejsze w instalacji. :)

I małe pocieszenie: Sporo fajnych płyt dostaniesz do 60 zł (ok. 15 €). ;) Nie muszą to być szroty nienadające się do odtwarzania.
Arkadyo
Posty: 815
Rejestracja: 06 paź 2012, 19:41

Re: Pytania świeżaka

#3

Post autor: Arkadyo »