No po dobrej flaszce może bym się i z tobą zgodził ale i do tego musiałby panować mocny półmrok o ciemnych okularach nie wspominając.
Ale jakby kolumny troszkę podrasował to może coś takiego by z tego wykroił:
Chodzi mi oczywiście o przedstawienie zegrów
Acoustic Solid Classic Wood Black + Rega 303 + Goldring 2100 --> Graham Slee Era Gold V + PSU 1 --> Primare CD32 + I32 --> Focal CHORUS 836VW, kilka drucików z Acoustic Zen i Tara Labs
Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to 'em by myself
Today's music ain't got the same soul
I like that old time rock and roll
Ta kanapa jest w Figueras. Widzę to słabo, bo to wersja postawiona na suficie.
Zawsze można przestawić. Zresztą najlepiej byłoby mieć 2 egzemplarze, drugi wytłumiałby sufit.
Wybaczcie, jestem dziś w wyjątkowo surrealistycznym nastroju.
Słucham winyli. Słucham kompaktów. Słucham kaset. Po prostu kocham MUZYKĘ.
Po audioshow mam nadzieję, że temat ożyje.
Największe wrażenie po ok. półgodzinnej rozmowie zrobiła na mnie konstrukcja Pana Sikory. Zasilanie 4 synchronicznymi silnikami i sprowadzenie wszelkich nierównomierności talerza o masie ~20kg rozmieszczonej na zewnątrz w postaci żeliwnego pierścienia poniżej wartości mierzalnych.
A wywęszyłem największą ściemę marketingową u Technicsa SL cośtam - nie mam pamięci do nr i wątpliwości co bym zawitał w domu.
Wrażenie robiły ramiona unipivot i świetne (chyba) ramię konstrukcji DIY . Świetnym dla mnie rozwiązaniem były konstrukcje z 2 , 3 ramionami, bo kocham zmieniać igły i wkładki, żeby wycisnąć z płyt jak najwięcej.
Żałuję, (a może nie trafiłem) że nie spotkałem laserowego gramofonu EPL. Tu co prawda nie można zmieniać igieł ale bezdotykowy kontakt kusi wiecznością.
Off.
Na wystawę przyszedłem:
1. Posłuchać muzyki (klasyka w zaniku)
2. pogadać z konstruktorami (szkoda, że nie było p. Lipińskiego)
3. Zobaczyć co w trawie piszczy.
4. Może zdobyć jakiegoś sponsora-odbiorcę na grający system.
Jak zwykle po stronie głośników Avangrade bez względu na cenę wygrało - pewnie 10% zawdzięcza to aktywnej korekcji.
Tu było wszystko: harfa, chór, koncert rockowy, tutti operowe, sopran koloraturowy, lektor czytający bajki, fortepian, organy, gitara, głos Marka Gaszyńskiego miały swój rozmiar, wymiar i naturalną swobodę dynamiczną.
Są to jedyne zestawy zawierające tuby, z których nie słyszę żadnych "dziwności" w brzmieniu.
I to jest znak czasów głośniki aktywne z zaszytym DSP.
Małe głośniczki aktywne z D/ACem do normalnych mieszkań (do 25m^2) wytwarzające 95dB skorygowane DSP i mikrofonem na miejscu to dla mnie przyszłość.
No i oczywiście z transmisją bezprzewodową ze źródła hires i pozamiatane bez węży boa w roli połączeń i zasilania.
Dla analogu zawsze jakiś kabelek można wpiąć.
caveas pisze:
Po audioshow mam nadzieję, że temat ożyje.
Temat może by ożył gdyby wpis był na temat a nie relacją z tegorocznego Audio Show . Gdzie twój zestaw marzeń ????
Acoustic Solid Classic Wood Black + Rega 303 + Goldring 2100 --> Graham Slee Era Gold V + PSU 1 --> Primare CD32 + I32 --> Focal CHORUS 836VW, kilka drucików z Acoustic Zen i Tara Labs
Widziałem to ale odpuściłem. Nie każdy wykazuje dużą odporność na ilość zer w cenie sprzętu
Acoustic Solid Classic Wood Black + Rega 303 + Goldring 2100 --> Graham Slee Era Gold V + PSU 1 --> Primare CD32 + I32 --> Focal CHORUS 836VW, kilka drucików z Acoustic Zen i Tara Labs