Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Wszystko razem
Awatar użytkownika
restimek
Posty: 516
Rejestracja: 10 maja 2011, 13:00
Gramofon: Technics SL-Q33
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: restimek » 12 wrz 2021, 14:38

Co prawda już raz wstawiałem fote swojego zestawu. Ale... wtedy był on rozdzielony na dwa "sety". (Przebywałem w dwóch lokalizacjach). W końcu połączyłem obydwa w jeden :). Więc można powiedzieć że "rodzina w komplecie" :) Nie wiem tylko co zrobić z kablami - za szafką jest istny "Armagedon". :lol:

Oprócz wymiany gramofonu za jakiś czas na PS-X65/75 gonienie króliczka została zakończone. A i to to już za dużo. Więcej nie usłyszę ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Technics SL-Q33 (Denon DL-301 MKII), Nuda mini SUT Denon AU-320, Sony CDP-X777ES, Sony CDP-X222ES (zlampizowany), Sony TC-K750ES, Sony TA-E77ESD, Onkyo M5090, Avance Alpha 880i

Awatar użytkownika
stos79
Posty: 1168
Rejestracja: 24 sty 2017, 15:40
Gramofon: Lo-D

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: stos79 » 12 wrz 2021, 14:58

Po pierwsze;gratki.Kupa fajnego,czarnego sprzętu.
Po drugie;nie wierzę ,że to koniec poszukiwań.Kwestia czasu :hand: ;)
Po trzecie;w wolną przegrodę ustaw płyty i kabelki znikają :dance:

Awatar użytkownika
amrowek
Posty: 5298
Rejestracja: 21 maja 2015, 09:04
Lokalizacja: mazowsze płd-zach 40 km od stolicy - Żyrardów

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: amrowek » 12 wrz 2021, 19:37

albo sa takie hm prowadnice do kabli :D
Obecnie jest-Metz TX4693, Palladium NSP730 Metz 4635 Quinto 510, Universum 6000, HK DVD25mod AKAI CD37/1100 i AM2400/2450, Rotel RCD855.Dual CR1780/5960/5900,CV 5650, CD5070/5150, Luxman L410/L210, Saba Mi215, Scott A440 JVC ax555. czasu brak

Awatar użytkownika
restimek
Posty: 516
Rejestracja: 10 maja 2011, 13:00
Gramofon: Technics SL-Q33
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: restimek » 13 wrz 2021, 11:06

No niby są prowadnice do kupienia. Racja ;) hmm bede musiał nad tym pomyśleć ;). bo w puste miejsce wylądował PS4 i DAC magic 100 ;) wiec zasłonić płytami nie mogę ;)
stos79 pisze:
12 wrz 2021, 14:58

Po drugie;nie wierzę ,że to koniec poszukiwań.Kwestia czasu :hand: ;)
Jak się z tego wyleczyć? :P:P Bo w sumie kolumny są teraz najsłabyszym ogniwem :lol: :lol:
stos79 pisze:
12 wrz 2021, 14:58
Po pierwsze;gratki.Kupa fajnego,czarnego sprzętu.
Dzięki ;)


ps. Wiem że to nic odkrywczego ale... Nuda mini zjada na śniadanie wbudowane pre w Sony. (pomimo ze wsadziłem tam fajny opamp muses01). Zwłaszcza pod względem jakości góry pasma.
Technics SL-Q33 (Denon DL-301 MKII), Nuda mini SUT Denon AU-320, Sony CDP-X777ES, Sony CDP-X222ES (zlampizowany), Sony TC-K750ES, Sony TA-E77ESD, Onkyo M5090, Avance Alpha 880i

Awatar użytkownika
Nazareth
Posty: 23
Rejestracja: 14 paź 2020, 18:31
Gramofon: UNIVERSUM F 2095

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: Nazareth » 13 wrz 2021, 11:45

restimek pisze:
12 wrz 2021, 14:38
Co prawda już raz wstawiałem fote swojego zestawu. Ale... wtedy był on rozdzielony na dwa "sety". (Przebywałem w dwóch lokalizacjach). W końcu połączyłem obydwa w jeden :). Więc można powiedzieć że "rodzina w komplecie" :) Nie wiem tylko co zrobić z kablami - za szafką jest istny "Armagedon". :lol:

Oprócz wymiany gramofonu za jakiś czas na PS-X65/75 gonienie króliczka została zakończone. A i to to już za dużo. Więcej nie usłyszę ;)
Bardzo ładny "secik" :clap:

kulek123
Posty: 179
Rejestracja: 06 gru 2018, 14:58
Gramofon: METZ 4963
Lokalizacja: Wilków

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: kulek123 » 16 wrz 2021, 09:38

Doszedł do kolekcji magnetofon Nakamichi 582. Nabytek niespodziewany, nieposzukiwany ale gdy dają to dlaczego by nie brać :) Po serwisie wrócił i odpaliłem parę starych kaset które jeszcze miałem no i zagrał pięknie. Kawał (skomplikowanej) maszyny :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
METZ TX 4963 (PRE EMERALD) / SABA 9140 / AKAI CD-37 / ERRES TA5426 /....
(SABA PSP250,METZ 4602)

Awatar użytkownika
mrcnoos
Posty: 2135
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:40
Gramofon: Micro Seiki DD-8
Lokalizacja: pomorskie

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: mrcnoos » 16 wrz 2021, 16:55

kulek123 pisze:
16 wrz 2021, 09:38
Doszedł do kolekcji magnetofon Nakamichi 582. Nabytek niespodziewany, nieposzukiwany ale gdy dają to dlaczego by nie brać :) Po serwisie wrócił i odpaliłem parę starych kaset które jeszcze miałem no i zagrał pięknie. Kawał (skomplikowanej) maszyny :)
Fajny :clap:

kulek123
Posty: 179
Rejestracja: 06 gru 2018, 14:58
Gramofon: METZ 4963
Lokalizacja: Wilków

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: kulek123 » wczoraj, 07:42

Fajny :clap:
dzięki :) fajnie gra i cieszy ucho :)
METZ TX 4963 (PRE EMERALD) / SABA 9140 / AKAI CD-37 / ERRES TA5426 /....
(SABA PSP250,METZ 4602)

Awatar użytkownika
amrowek
Posty: 5298
Rejestracja: 21 maja 2015, 09:04
Lokalizacja: mazowsze płd-zach 40 km od stolicy - Żyrardów

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: amrowek » wczoraj, 08:09

Kulek
A taśmy to aby nie zrobiły się longpleyami podwójnymi😁
Obecnie jest-Metz TX4693, Palladium NSP730 Metz 4635 Quinto 510, Universum 6000, HK DVD25mod AKAI CD37/1100 i AM2400/2450, Rotel RCD855.Dual CR1780/5960/5900,CV 5650, CD5070/5150, Luxman L410/L210, Saba Mi215, Scott A440 JVC ax555. czasu brak

kulek123
Posty: 179
Rejestracja: 06 gru 2018, 14:58
Gramofon: METZ 4963
Lokalizacja: Wilków

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: kulek123 » wczoraj, 10:27

amrowek pisze:
wczoraj, 08:09
Kulek
A taśmy to aby nie zrobiły się longpleyami podwójnymi😁
Eeee jeżeli dobrze zrozumiałem :)
Jeszcze nie, raczej :think: :mrgreen:
METZ TX 4963 (PRE EMERALD) / SABA 9140 / AKAI CD-37 / ERRES TA5426 /....
(SABA PSP250,METZ 4602)

Latro
Posty: 1514
Rejestracja: 12 sty 2015, 19:09
Gramofon: Technics SL1300
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Kolekcje sprzętowe forumowiczów

Post autor: Latro » wczoraj, 21:20

kulek123 pisze:
16 wrz 2021, 09:38
Nakamichi
Fajny dizajn👍
SE na EL 34 (z pilotem!) by MISSE + PreamP by Jaculek + Sphis LBX 210 S
Aiwa P22 C22 + Coral CX7 Mk III
Technics SL1300 + Philips GP412
I CDeki