No sprawdzam sprawdzam i w kolegi okolicach to sporo- tylko jechać na drugi koniec polski po to żeby mieć 2 k taniej to mi tak średnio robi różnicę (choć niedaleko jest tam niebieski - super kolor dla tej budy).
Fajne auto - 2 isofixy i nie ma jak wcisnąć rozsądncyh fotelików. Tutaj jest mega problem wiecie- bo fotelik fotelikowi nie równy. Dzisiaj są foteliki dla niemowlaków, potem te do 4 roku życia a potem takie już maksi i o ile te maksi są małe to każdy jeden dla małych dzieci zajmuje pół auta. Dlatego nie dość że muszą być 3 isofixy w takim aucie to jeszcze 3 niezależne fotele z regulacją tak żeby to rozsądnie porozkłądać. Upierdliwe.
Elac Miracord 750 Mark II + Philips GP 400 MKII / AT-VM95C
Nie upierdliwe tylko wymagające byczego auta dla byczej rodziny
A że ma być prawie nowe i jeszcze mało palić to sprowadza się do wyższej ceny zakupu (pomijając obecne problemy z dostawami nowych aut).
Gazowanie amerykańskich vanów to chyba nadal bardzo popularny proceder.
problem taki, że nieuszkodzone do nas nie trafiają. o ile trafiają z UE problemu nie ma, jeśli ze Stanów bądź Kanady - ja bym nie ruszał...
SONY PS-X60 + MaCaBRiaa + Rotel RC-990BX + Rotel RB-980BX + Rotel RCD-955AX (mod by Martynka) + ATL HD 310 SABA PSP-350 + Luxman L-210 + Canton Quinto 520 + Grundig CD8100 (mod by Martynka)
Fajna. Ale nie mój typ. Na razie wygrywa Espace V generacji, w weekend prawdopodobnie ostatnie oględziny samochodu na który się zawziąłem.
Miałem Espace
To jest chyba najlepszy dizajn funkcjonalny miniwana jaki jest na świecie. Wszystkie fotele tylne w pełni wymienne, wyjmowalne i konfigurowalne. Przewiezie gromadkę dzieciaków i wdowę z małżonkiem. Przewiezie nawet 7 osób z pewnymi bagażami (drugi rząd foteli, tyłem dojazdy, tworzy przestrzeń bagażową, pomiędzy 1, a 2)
ALE .....
Psuje się jak każde auto ..... ALE .... jak walnie klima, to żeby naprawić, to trzeba demontować silnik. Żeby wymienić żarówkę, to trzeba chyba zdjąć 1/2 układu chłodniczego.
Jako zagorzały fan motoryzacji z US zawsze będę namawiał na jakieś duże bydle zza oceanu. Oczywiście, najlepiej aby był to model oferowany także na naszym kontynencie - będzie nieco łatwiej z częściami i serwisem, ale jest już tyle firm wyspecjalizowanych w tym temacie, że nie jest to taki problem jak kiedyś.
Pewnie, amerykany nie stały jakościowo przy japończykach. Ale też cenowo dużo łatwiej kupić taniego amerykańca i nawet wsadzić w niego taczkę kasy na tzw. pakiet startowy w dobry warsztacie niż wycisnąć z siebie wagon pieniądza na japońca i drżeć na myśl o tym, że coś klęknie. Jak miałem Subaru, to krążyło takie hasło, że w serwisie tej marki "nic" kosztuje 500 zł. A jak "coś" (czyli nie drobiazg) to zaczyna się jazda. Ceny części do aut z USA są mega przyjazne. Oczywiście, to generalizacja z mojej strony, ale trend jest taki, że auta z USA częściej się psują, ale za to taniej się je naprawia.
Prawda jest taka, że jak się raz poturla takim bydlakiem i przyzwyczai do możliwości transportowych i wygody (i nauczy parkować taki tankowiec), to potem downsizing jest niewyobrażalny Ja dużym Voyagerem przewiozłem kiedyś (poza regałami i łóżkiem) cały dobytek ze stumetrowego mieszkania - a trochę tych gratów było.
Zagazować drania i cieszyć się autem wyprodukowany w kraju, gdzie ludzie są duzi i mają dużo dzieci
Jest: Thorens TD-125 'Frankensteiner' (od Zbyszek1982), Grundig 5200 (od Kukiz 30), ONKYO A-8067, NAMCO NSZ-333, Chromecast Audio + DAC.
Był: Technics SL-Q2, 1500C, 1200GR, Luxman L435, JVC AX1 i AX-330, NIKKO TRM750, Dali Icon 6, Thiel Cs 1.2
Jezeli juz cytrynę to C8 raczej. Wszystkie zalety ktore wymieniłeś ma ale chyba nie jest bardziej awaryjne od Espace. No i diesel hdi jedne z lepszych jakie zrobiono.
Przy tej ilości aut w dużych miastach i problemami z parkowaniem to nie wiem czy taki downsizing jest niewyobrażalny Ja jeżdżę kompaktem i już nie raz i nie dwa żałowałem, że nie jadę jakimś smartem
NAD 160a / NUDAmini / Philips CD-350 / Braun LS 120
Dual 601, 604, 704, 3x721, 1019, 1209, 1218, 1219, 1229, 1249, Perpetuum Ebner 2020L, Perpetuum Ebner PE 34
Przy tej ilości aut w dużych miastach i problemami z parkowaniem to nie wiem czy taki downsizing jest niewyobrażalny Ja jeżdżę kompaktem i już nie raz i nie dwa żałowałem, że nie jadę jakimś smartem
Eeetam, po Wawce daje się śmigać i nawet zaparkować. Ja wymiękłem dopiero jak chorowałem (i nadal choruję) na pick-upa full size typu Dodge Ram - tu odpuściłem. Ale taki Voyager? Luuuzik
45k. Po negocjacjach pewnie 40k. Dałbym do dobrego serwisu razem z kopertą z 15k i niech wymieniają jak szaleńcy wszystko, co tylko pachnie potencjalnym problemem. Za 55k ma się pewne i mega wygodne auto.
Jest: Thorens TD-125 'Frankensteiner' (od Zbyszek1982), Grundig 5200 (od Kukiz 30), ONKYO A-8067, NAMCO NSZ-333, Chromecast Audio + DAC.
Był: Technics SL-Q2, 1500C, 1200GR, Luxman L435, JVC AX1 i AX-330, NIKKO TRM750, Dali Icon 6, Thiel Cs 1.2
Zagazować oczywiście. Silnik genialny. Auto genialne. Przejedzie następne 500k kilometrów (choć poszukałbym takiego z prawdziwym przebiegiem ok 300k. Jest więcej diesli (też spoko), ale tu jest super miła moc i opcja gazu. Chorowałem na to auto też
Warto poszukać w Dubaju i sprowadzić - bardzo popularne tam auto, prawie wyłącznie silniki benzynowe z wiadomych powodów.
PS. A tu z Łotwy, z rozsądnym przebiegiem i paroma zdjęciami środka. Ponaprawiać co trzeba na wejściu i ognia - to jeden z najbardziej bezawaryjnych samochodów świata
Wiem wiem, co nie znaczy że nie ma sensownych warsztatów i że ludzie nie kupują.
wszystko co przyjeżdża rozbite z USA i Kanady jest zgodnie z prawem odpadem. jako taki nie powinno być zarejestrowane. jaka jest praktyka - wiemy. jakie mogą być konsekwencje - kara finansowa, obowiązek wyrejestrowania itp. kilka przypadków kontroli NFOŚ w tej kwestii już było. sygnaturę wyroku WSA z Warszawy podawałem wcześniej.
SONY PS-X60 + MaCaBRiaa + Rotel RC-990BX + Rotel RB-980BX + Rotel RCD-955AX (mod by Martynka) + ATL HD 310 SABA PSP-350 + Luxman L-210 + Canton Quinto 520 + Grundig CD8100 (mod by Martynka)
Jeżeli nie jestes zafiksowany na 2015+ to poszukaj Puga 807. Samochod 5/7lub8 osobowy. Duzy, przestronny. Z silnikiem 2.0 HDI albo 2.0 benzyna. Polecam. Ja mam takiego 2007 i nie narzekam. Do tego przesuwne boczne drzwi po obu stronach. Do tego masz bliźniacze C8 i Fiata Ulisse. Nawet chlopie sie nie zastanawiaj bo to mega wygodny samochod. Koniec produkcji to 2014 wiec prawie sie miesci w twoim przedziale.W dodatku blacha ocynk wiec ruda nie bierze. Powodzenia!
Ty masz HDi czy benzynę? HDi to jest chyba silnik koncernu PSA, zastanawiam się nad Suzuki Vitara z tym silnikiem.