Co dalej z AT-LPW40WN?

Żeby nie było za cicho
ODPOWIEDZ
silny
Posty: 13
Rejestracja: 08 sty 2022, 12:10

Co dalej z AT-LPW40WN?

#1

Post autor: silny »

Witam, to mój pierwszy post. Posiadam Audio-Technika AT-LPW40WN, podłączyłem go bezpośrednio do monitorów Mackie MR624. Planuję ulepszyć zestaw. Jestem laikiem i byłbym wdzięczny za podpowiedzi. Myślę w pierwszej kolejności o przedwzmacniaczu. Chciałbym mieć możliwość regulacji głośności odtwarzanych płyt, bo w tym momencie muszę sięgać z tyłu monitorów i regulować każdy z osobna. Da się to jakoś zrobić, aby było wygodniej? Czy wystarczy przedwzmacniacz? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15149
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: Co dalej z AT-LPW40WN?

#2

Post autor: darkman »

Jeśli to monitory aktywne to ja mam Bowersy wpięte w Focusrite Scarlet i to załatwia sprawę. Tyle, że używam tego do nagrywania instrumentów i mirofonów pod gitary.
Przedwzmacniacz wystarczy ale taki combo + RIAA, np Kenwood (C-2 - w tej chwili nie pamiętam modelu, bo późno już..

Pewniej najlepiej jak sobie skompletujesz zestaw Stereo HiFi po prostu do gramofonu.

edit: typu C2, Basi C2 miałem na myśli, poprawione
Ostatnio zmieniony 12 sty 2022, 09:20 przez darkman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jaculek
Posty: 1892
Rejestracja: 27 cze 2012, 08:57
Gramofon: Dual 704, 721
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Co dalej z AT-LPW40WN?

#3

Post autor: Jaculek »

silny pisze:
11 sty 2022, 20:29
Czy wystarczy przedwzmacniacz?
Typowo gramofonowy nie. Takie nie mają regulacji poziomu sygnału wyjściowego o jakiej (jak mi się wydaje) myślisz.
Analogowo Dual 704 & 721 + Shure V15III & Shure M75 & Dual M20E & Ortofon MC-20/Denon AU-320 >PreamP Dyskretniok MM DIY> DH-101>DH-220>Monitor Audio BX5/Beyerdynamic DT 880
Cyfrowo Arcam FMJ CD17 - DIY Mod & Yamaha WXAD-10
silny
Posty: 13
Rejestracja: 08 sty 2022, 12:10

Re: Co dalej z AT-LPW40WN?