Zestaw technics - prośba o ocenę/wycenę

Tematy związane z zakupem wszelkich przedwzmacniaczy i wzmacniaczy
ODPOWIEDZ
bb0jan
Posty: 17
Rejestracja: 16 lis 2017, 21:37

Zestaw technics - prośba o ocenę/wycenę

#1

Post autor: bb0jan »

Drodzy Forumowicze, zakupiłem ostatnio taki oto zestaw:
Amplituner Technics SA-EX 300
CD odtwarzacz SL-P202A
2 szt. kolumn Technics SB-CD320- 100 W / Music Impedancja – 8 Ohm
Jako, że jestem laikiem i kompletuję swój pierszy zestaw audio (pod gramofon) to chciałem Was zapytać ile w/w zestaw jest Waszym zdaniem wart.
Dodam, że wizualnie (na zdjęciach) zestaw prezentuje się bardzo dobrze.
Według sprzedawcy jest w pełni sprawny i technicznie bez zarzutów.
Jutro jadę go obejrzeć, przetestować i mam nadzieję odebrać i zapłacić (jak wszystko będzie ok).
Wobec tego z niecierpliwością czekam na Wasze opinie.
Jest to bowiem ostatni moment by wycofać się z transakcji (jeśli mocno przepłaciłem).
Celowo nie podaję ceny, żeby nic nie sugerować.
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15114
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: Zestaw technics - prośba o ocenę/wycenę

#2

Post autor: darkman »

Aha. Moim zdaniem jest wart tyle ile dałeś. No i gratulacje przy okazji nowego nabytku.
bb0jan
Posty: 17
Rejestracja: 16 lis 2017, 21:37

Re: Zestaw technics - prośba o ocenę/wycenę

#3

Post autor: bb0jan »

darkman pisze:
17 lis 2017, 19:35
Aha. Moim zdaniem jest wart tyle ile dałeś. No i gratulacje przy okazji nowego nabytku.
Darkman nie pomagasz ;)
Jeżeli nie chcesz/nie możesz go wycenić to chociaż daj znać czy to dobry sprzęt
Awatar użytkownika
Merrick
Posty: 2385
Rejestracja: 22 sie 2016, 22:02
Gramofon: Thorens TD-160 Super
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Zestaw technics - prośba o ocenę/wycenę

#4

Post autor: Merrick »