Zakup sprzętu od podstaw

Wszystko na temat kupowania płyt
ODPOWIEDZ
Seker
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2015, 14:09

Zakup sprzętu od podstaw

#1

Post autor: Seker »

W dziedzinie audio jestem kompletnym laikiem a chciałbym złożyć sprzęt który połączy w sobie 4 rzeczy winyl, cd, iPod i radio Mojakolekcja winyli to całe dwie sztuki ale chcę ją rozwinąć Co do iPoda chciałbym coś ze stacja dokująca żeby przy okazji podlaczenia go móc go ładować słucham muzyki nieco cięższej i zależy mi na dobrym dźwięku z góry dziękuje jeśli ktoś poświęci chwile na odpowiedź
Seker
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2015, 14:09

Re: Zakup sprzętu od podstaw

#2

Post autor: Seker »

Dodam tylko ze chciałbym na początek wydać coś koło 600 euro i zostawić sobie opcje wymiany w późniejszym czasie np głośników na lepsze
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41648
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zakup sprzętu od podstaw

#3

Post autor: Wojtek »

Na dobry początek, piszesz w dziale Płyty -> Zakupy o zakupie sprzętu. Gratuluję.
Seker pisze:Co do iPoda chciałbym coś ze stacja dokująca żeby przy okazji podlaczenia go móc go ładować
Jeśli ma to być sensowne to będziesz musiał kupić osobną stację dokującą co ma analogowe wyjście liniowe. Nawet nie wiem czy takie istnieją, ale podejrzewam, że tak.
Seker pisze:Dodam tylko ze chciałbym na początek wydać coś koło 600 euro i zostawić sobie opcje wymiany w późniejszym czasie np głośników na lepsze
Gdzie chcesz kupować?

Podziel budżet i wbijaj do konkretnych działów zakupowych. Zacznij od wzmacniacza. Zakładam, że obecnie nie masz nic, może poza iPodem i słuchawkami do niego? :)

Lekturki:
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=43&t=3421
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=43&t=1342
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
pan_winyl
Posty: 2129
Rejestracja: 30 sty 2012, 06:04
Gramofon: Elac Miracord 750MII
Lokalizacja: Kraków

Zakup sprzętu od podstaw