Audio-Technica AT-LP60-USB

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
soundcheck
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2016, 13:33

Audio-Technica AT-LP60-USB

#1

Post autor: soundcheck »

Witam,
Przeszukiwałem polski internet w poszukiwaniu informacji o Audio-Technica AT-LP60-USB ( http://www.audio-technica.com/cms/turnt ... f849acaa9/ ) i raczej słabo z opiniami na jego temat, poza pojedynczymi wzmiankami. Zagranica jest bardzo zadowolona (chociażby liczne testy i unboxingi na youtube). Może więc warto (albo i nie warto) stworzyć temat dla zbłąkanych wędrowców jakim i ja byłem. Używał ktoś tego budżetowca? Co o nim myślicie? Ja jestem absolutnie zielony w kwestii profesjonalnego winylowania więc wolałbym nie prezentować swojej opinii jako rzeczywiście pomocnej, ale przebrnąłem przez parę budżetowych gramofonów i AT-LP60 gra do tej pory najlepiej. No i wreszcie, ile warto za ten sprzęt dać. Ja dałem za niego 200zł - oczywiście powystawowy, ale na całe szczęście wizualnie prezentuje się jak nowy, a jestem również pewien, że nie był nigdy używany pod prądem, bo pasek nie był naciągany na mechanizm napędzający talerz. Pudło też oryginalne. Myślicie, że cena była okazyjna? Zachęcam do opiniowania modelu.

Obrazek
Awatar użytkownika
ojcie_c
Posty: 731
Rejestracja: 06 kwie 2013, 15:46
Gramofon: Technics SL-1200GR
Lokalizacja: Rzeszów

Audio-Technica AT-LP60-USB

#2

Post autor: ojcie_c »

Która "zagranica"? Poczytaj audiokarmę albo vinylengine, jakie doświadczenia mają prawdziwi użytkownicy z gramofonami od AT, a nie youtuberzy opłacani do testów przez dystrybutorów tego sprzętu.

To wyrób gramofonopodobny firmy Hanpin. Tylko wkładka nadaje się do użycia w... innym gramofonie.

Ja z gramofonów AT zastanawiałbym się wyłącznie nad zakupem AT-LP5 (i to bardzo, baaardzo długo, jeśli uparłbym się, że musi być _nowy_). A i tak za cenę nowego AT-LP5 można kupić używany sprzęt o dwie - trzy klasy wyżej jakościowo.