Gramofon HYUNDAI RTCC-513RIP

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
pmirm
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2013, 12:37

Gramofon HYUNDAI RTCC-513RIP

#1

Post autor: pmirm »

Witam
od razu zaznaczę, że w kwestii gramofonów jestem totalnym laikiem :) A teraz przejdę do sedna - chcę mężowi kupić gramofon - bo kiedyś miał a na strychu ma kilka płyt więc mógły ich posłuchać jakby miał na czym :) - pomyślałam więc, że zrobię mu przyjemność i prezent na imieniny i kupię, ale pomyślałam też, że byłoby dobrze kupić taki w starym stylu, bo tak mamy urządzony dom no i znalazłam: Gramofon w stylu retro STT 018 TUBE, Gramofon Hyundai HY-RTC611 Retro, Gramofon Hyundai HY-RTCC 513 RIP. Najpierw myślałam o tych z tubą bo wygląd mają fajny ale jak się okazało, że tuba jest z plastiku to jakoś mi na nie ochota odeszła i został trzeci typ bez tuby ale cały czas w stylu. Do słuchania płyt CD/DVD mamy doby sprzęt nowoczesny więc gramofon nie będzie zastępować odtwarzaczy ani radia chodzi o słychanie płyt ale też takie, żeby było przyjemne. Co możecie mi powiedzieć o tym gramofonie? z góry dziękuję. pozdrawiam.
Awatar użytkownika
vinylpiotrek
Posty: 2197
Rejestracja: 12 lip 2012, 20:51
Lokalizacja: Łódź

Gramofon HYUNDAI RTCC-513RIP

#2

Post autor: vinylpiotrek »

pmirm pisze:STT 018 TUBE, Gramofon Hyundai HY-RTC611 Retro, Gramofon Hyundai HY-RTCC 513 RIP
Złom.
pmirm pisze:Do słuchania płyt CD/DVD mamy doby sprzęt nowoczesny
Jaki?
Obrazek
pmirm
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2013, 12:37

Gramofon HYUNDAI RTCC-513RIP

#3

Post autor: pmirm »

ten nowoczesny to denon. czyli nie można patrzeć na wygląd tylko kupować coś dobrego co nie wygląda retro ...
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41648
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gramofon HYUNDAI RTCC-513RIP

#4

Post autor: Wojtek »

pmirm pisze:czyli nie można patrzeć na wygląd tylko kupować coś dobrego co nie wygląda retro ...
Zgadza się.