ROCHO przecież przegląd to nie problem... jeśli Marcin robił to wie jakie koszty i tylko kwestia czy Ci starczy kasy czy musisz zaciągnąć z polskiego ładu myślę, że też można utargować u sprzedawcy..
Marcin to Martynka?
Jeżeli są one lepsze od kolumn, które wymieniłem powyżej nie ma problemu bym je kupił. Nie wiem ile kosztuje wymiana kondesatorów i czy tylko aby to jest do zrobienia. Sprzedający wie o tym, że te kolumny nie miały NIGDY robionego przeglądu. Kupić i kolejny raz wysyłać komuś do sprawdzenia?
Targować zawsze trzeba.
Nic nie pisz mi o polskim lądzie, bo
Da się zrobić. Na dobrych foliach nie wychodzi tak drogo a efekt przechodzi oczekiwania. Tylko czasowo to trochę zejdzie, jeszcze mam na stanie sprzęty sprzed pół roku. Nie wyrabiam a sprawy prywatno zawodowe nie pomagają. Efekt gwarantuje ale trzeba mieć cierpliwość.
Martin Logan CLS, Ayon Triton KT150 z KT88 zamiennie, DAC Stax Talent (2 x PCM63 na 6N26P) + Volumio Pi5 Waveshare 11,9", CD Rotel RCD955 (TDA1541 na 6N9S)... no i oczywiście gramofon Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (shibata na boronie)
ROCHO przecież przegląd to nie problem... jeśli Marcin robił to wie jakie koszty i tylko kwestia czy Ci starczy kasy czy musisz zaciągnąć z polskiego ładu myślę, że też można utargować u sprzedawcy..
Marcin to Martynka?
Jeżeli są one lepsze od kolumn, które wymieniłem powyżej nie ma problemu bym je kupił. Nie wiem ile kosztuje wymiana kondesatorów i czy tylko aby to jest do zrobienia. Sprzedający wie o tym, że te kolumny nie miały NIGDY robionego przeglądu. Kupić i kolejny raz wysyłać komuś do sprawdzenia?
Targować zawsze trzeba.
Nic nie pisz mi o polskim lądzie, bo
Wszyscy mamy tak samo z polskim...
Tak Martynka to Marcin, to tak dla zmylenia przeciwnika
Napisz do niego i wszystkiego się dowiesz tylko uważaj musisz trafić na jego dobry humor oczywiście żartuję.
Możesz od razu wysłać do kogoś np. Marcina żeby robił jak podejmiesz decyzja jedna trasa mniej
PreamP Dyskretniok.
HiFiBerry Digi2 Pro +, ubp-x700, Dac MFD 6N3P; Yamaha M 4, C 4 ;Ayon Audio Scorpio,
Tellurium q ultra black ll, 2497 Mogami.
Tellurium Q Silver,Harbeth C7ES-3
Dodam jeszcze że oryginalne zaciskowe terminale są jak... Polski ład. Bardzo zalecana ich zmiana.
Martin Logan CLS, Ayon Triton KT150 z KT88 zamiennie, DAC Stax Talent (2 x PCM63 na 6N26P) + Volumio Pi5 Waveshare 11,9", CD Rotel RCD955 (TDA1541 na 6N9S)... no i oczywiście gramofon Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (shibata na boronie)
Reszta kolumn wymieniona przeze mnie przez telefon dogadana ale SANSUI SP-2500 odpada już. Do mocnej muzyki nie nadają się z tego co przeczytałem. Chociaż fani Sansui mówią inaczej.
.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2022, 19:23 przez ROCHO, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawda jest taka że każdy parodziesiatletni sprzęt wymaga "podsumowania" każdy gra ale póki nie zrobisz, nie wiesz jak źle gra. A wynika to po prostu z procesów chemicznych i fizycznych zachodzących w kondensatorach.
Są osoby które mówią że to już nie jest oryginalne brzmienie, ja odpowiadam że oryginalne brzmienie słyszał tylko pierwszy właściciel i pewnie ulotniło się zanim jeszcze obecny właściciel pierwszy raz poznał co to muzyka.
Ostatnio robiłem moje "nowe" Infinity Kappa 8. Kupiłem ori i płakać się chciało jak źle jest choć poprzedni właściciel był z nich mega zadowolony. Wysokie to jazgot, średnie spod koca średnie niskie zbite w jeden dźwięk, bas odcinało. Po zmianie kondensatorów grają na poziomie nowych kolumn za dobrych parędziesiąt tysięcy. Liniowość, rozdzielczość, dynamika. Właściciela wartych 10 razy więcej Gamma zamurowało gdy je usłyszał. Kolejnym spektakularnym przykładem są Sansui od Zbyszka.
Tyle z mojej strony. To prosty zabieg i można wykonać sememu, dobrze tylko wiedziec co się chce uzyskać i co użyć by to uzyskać. Wartości nie zmieniamy ale każdy kondensator ma swoją sygnaturę brzmieniową.
Martin Logan CLS, Ayon Triton KT150 z KT88 zamiennie, DAC Stax Talent (2 x PCM63 na 6N26P) + Volumio Pi5 Waveshare 11,9", CD Rotel RCD955 (TDA1541 na 6N9S)... no i oczywiście gramofon Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (shibata na boronie)
Prawda jest taka że każdy parodziesiatletni sprzęt wymaga "podsumowania" każdy gra ale póki nie zrobisz, nie wiesz jak źle gra. A wynika to po prostu z procesów chemicznych i fizycznych zachodzących w kondensatorach.
......... To prosty zabieg i można wykonać sememu, dobrze tylko wiedziec co się chce uzyskać i co użyć by to uzyskać. Wartości nie zmieniamy ale każdy kondensator ma swoją sygnaturę brzmieniową.
Prawda jest taka że każdy parodziesiatletni sprzęt wymaga "podsumowania" każdy gra ale póki nie zrobisz, nie wiesz jak źle gra. A wynika to po prostu z procesów chemicznych i fizycznych zachodzących w kondensatorach.
......... To prosty zabieg i można wykonać sememu, dobrze tylko wiedziec co się chce uzyskać i co użyć by to uzyskać. Wartości nie zmieniamy ale każdy kondensator ma swoją sygnaturę brzmieniową.
Myślałem że moje Infinity RS2.5 były brzydkie ciekawe jak długo będą szukały nowego właściciela.
Martin Logan CLS, Ayon Triton KT150 z KT88 zamiennie, DAC Stax Talent (2 x PCM63 na 6N26P) + Volumio Pi5 Waveshare 11,9", CD Rotel RCD955 (TDA1541 na 6N9S)... no i oczywiście gramofon Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (shibata na boronie)