Winyl.net dla mobile

Co sądzisz o forum?
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
valv
Posty: 218
Rejestracja: 24 sie 2012, 08:13
Gramofon: Dual 604
Lokalizacja: Lublin

Winyl.net dla mobile

#1

Post autor: valv »

Wojtku,
z uwagi na to, iż coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, czy byłaby możliwość - ja się nie znam więc pytam - aby niniejsze forum było dostępne w wersji na tego typu urządzenia?
Przyznam szczerze, że osoby które większość czasu w necie spędzają na urządzeniach tego typu (w tym i ja), mają trudność w przeglądaniu niedostosowanej do urządzeń mobilnych zawartości.
Jestem również fascynatem zegarków i dość często zaglądam na forum dyskusyjne Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków. Ich interface można przełączyć na wersję mobilną, którą fantastycznie przegląda się na smartfonie.
Nie znam się, być może zrobienie takiej funkcjonalności jest kosztowne, ale może warto podjąć temat? Na forum, wrzucić jakąś ankietkę, rozpytać ludzi co o tym myślą, może jakaś zrzutka?
Co o tym myślisz?
p.
Dual 604 + Audio Technica AT-120 E, Philips 400, Stanton 500
Luxman L-510, Luxman T-404L, Philips CD-820, NAD C658
Wharfedale Diamond 10.7, Dual CL 710, IMF CM2, B&W 705 S2
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41568
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Winyl.net dla mobile

#2

Post autor: Wojtek »

Czasami przeglądam forum zarówno na swoim telefonie (iPhone) jak i czasami na czytniku ebooków (Kindle Keyboard) i nie powiem, dobrze mi się wertuje tą drogą przy standardowym wyglądzie strony, ale fakt faktem nie mam zwyczaju np. pisania na forum z poziomu telefonu czy czytnika.

Tak czy siak, skoro jest popyt to poczytam co da się zrobić i dam znać co o tym pomyśle sądzę i jak by to w konkretach miało wyjść.
Raczej nie będzie się to wiązało z kosztami :)
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
Micke
Posty: 209
Rejestracja: 04 paź 2011, 21:40