Wkładka do Technics SL1210 MK2

Tematy związane z zakupem wkładek i igieł
ODPOWIEDZ
Madzik
Posty: 6
Rejestracja: 23 kwie 2011, 17:08

Wkładka do Technics SL1210 MK2

#1

Post autor: Madzik »

Witam,
Bardzo lubię posłuchać sobie moich starych winyli i ostatnio postanowiłam zakupić nowy gramofon. Szczerze mówiąc, to nie znam się za bardzo, ale zdając się na opinie w internecie skusilam się na Technics SL1210 MK2. Do tego dokupilam ProJect phonobox (to byl kompletny strzal). Teraz chciałabym znaleźć jakaś fajna wkladke, ponieważ nie ma jej w tym modelu. I tu chcicalam się zwrócić o wasza pomoc. Czy moglibyscie mi polecic cos fajnego, tylko i wylacznie do uzytku domowego. Cos fajnego do soul/jazz i troche rocka. Slyszalam, ze Denon DL110 i Ortofon 2M Blue to calkiem niezle wkladki? Co sadzicie o tym wyborze? Warte sa one swojej ceny?
Dzieki z gory,
Magda
Awatar użytkownika
Sindsoron
Posty: 1346
Rejestracja: 17 wrz 2010, 13:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Technics SL1210 MK2

#2

Post autor: Sindsoron »

ja bym Ci polecił jakąś Audio Technicę, np AT-440ML, albo Grado, np. Blue. Ale coś więcej powie Ci pewnie Wojtek, bo ma on właśnie AT-440ML
Collection

Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700
Sound Card: Asus Xonar Essence ST
Madzik
Posty: 6
Rejestracja: 23 kwie 2011, 17:08

Re: Technics SL1210 MK2

#3

Post autor: Madzik »

Dzięki Sindsoron.
Wojtek - będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
Magda
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41379
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wkładka do Technics SL1210 MK2

#4

Post autor: Wojtek »

Ten SL-1210 mk2 był używany? :)

Ja mam SL-1610 mk2. Jest to bliźniacza konstrukcja do Twojego gramofonu (to samo ramię, silnik, talerz...), ale bardziej udomowiona (nie jest to gramofon manualny).