Nie wiem, nie znam się.

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
brzezinskey
Posty: 1
Rejestracja: 24 paź 2016, 21:06

Nie wiem, nie znam się.

#1

Post autor: brzezinskey »

Witam,

Wołam o pomoc bo tak jak w temacie, nie wiem i się nie znam. Przeczytałam chyba wszystko i mój stan wiedzy i ogólnego ogarnięcia tematu jest chyba niższy niż przed lekturą.. :?:

Więc.. chcę kupić gramofon i:
1. Musi być nowy (bardzo możliwe, że ma to związek z moją nerwicą natręctw).
2. Jako że nie sram jeszcze pieniędzmi (może kiedyś) budżet mam do 1200 zł (ale granica granic to 1500).
3. Za te pieniądze chciałabym z czystym sumieniem i spokojem ducha słuchać płyt i nie mieć tragicznego obrazu w głowie igły robiącej własne rowki w winylu. Dźwięk żeby był dobry też bym chciała.

Mam na oku jeden. Audio-Technica AT-LP120 i.. dobre to czy w końcu nie?
Miałam jeszcze pomysł, że może Lenco L-86?
A, powiedzcie mi jeszcze jak bardzo zły jest Lenco L-3808? Czy warto w ogóle o nim myśleć, czy zakopać i zapomnieć?

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź bo wiem, że takich gramofonowych sierot jak ja jest pełno (chociaż bardzo prawdopodobne, że jestem największą).
Awatar użytkownika
-Wolf-
Posty: 1770
Rejestracja: 14 gru 2015, 14:17
Gramofon: Technics SL-1500C

Re: Nie wiem, nie znam się.

#2

Post autor: -Wolf- »

W tej cenie masz jeszcze Regę Planar 1 albo jeszcze taniej starszą wersję RP 1. No i musisz doliczyć ze dwie stówki na przedwzmacniacz.
Technics SL-1500C + Audio-Technica VM540ML --> Technics SA-C600EG-S --> Pylon Audio Pearl 25 / Technics F70NE-S
http://www.discogs.com/user/wolfrl/collection
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41510
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nie wiem, nie znam się.

#3

Post autor: Wojtek »

brzezinskey pisze: i.. dobre to czy w końcu nie?
Skoro już chyba gdzieś przeczytałeś, że nie, to czemu jeszcze pytasz?
brzezinskey pisze: Miałam jeszcze pomysł, że może Lenco L-86?