Lenco l-3808 czy warto?

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
DragonSC2
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:01

Lenco l-3808 czy warto?

#1

Post autor: DragonSC2 »

Witam,
Jest to mój pierwszy temat na tym forum. Jestem kompletnie zielony w temacie gramofonów, lecz chciałbym zacząć swoją przygodę z winylami. Po przejrzeniu wielu portali, moje zainteresowanie zwrócił gramofon Lenco l-3808, lecz nie mogę znaleźć żadnych opinii na jego temat (prócz jednej kiepskiej recenzji). Moje pytanie jest następujące czy opłaca się kupić to urządzenie na sam początek swojej przygody, czy może jednak poszukać czegoś lepszego?
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15123
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: Lenco l-3808 czy warto?

#2

Post autor: darkman »

Poszukać czegoś z głównej linii gramofonowej. Określić planowany budżet.
DragonSC2
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:01

Re: Lenco l-3808 czy warto?

#3

Post autor: DragonSC2 »

Planowałem wydać na to ok 800 zł. Rozważałem też zakup denon dp-29f, poczytałem trochę o nim i stwierdziłem że poszukam czegoś lepszego. Słyszałem także o Technics'ach, ale nie wiem czy chce się bawić w zakup używanego sprzętu (nie mam do tego zdrowia).
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15123
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: Lenco l-3808 czy warto?

#4

Post autor: darkman »

Jasne. Nowy za 800 będzie słaby. Trzeba mieć sporą tolerancję do swoich pieniędzy by kupić to co oferują we wzmiankowanej cenie. Używany w przedziale 600-800 będzie o klasę lepszy. Tzw "uszanowane" sztuki nadal się zdarzają w ofertach.
DragonSC2
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:01

Re: Lenco l-3808 czy warto?

#5

Post autor: DragonSC2 »

Czyli jednak lepiej kupić używanego technics'a i dokupić nową igłę i pre amp?

Możesz polecić jakieś modele, wartę uwagi?
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15123
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23